Dauguma britų verčiau atsisakytų sekso nei mobiliojo telefono

Bendrovės „Mobile Insurance“ atliktas tyrimas parodė, kad dauguma Didžiosios Britanijos suaugusiųjų yra priklausomi nuo savo mobiliojo telefono. Du trečdaliai apklausos dalyvių pareiškė, kad be savo telefono negalėtų išgyventi, 9 proc. sutiktų verčiau neturėti vaikų nei neturėti telefono, o 94 proc. sutiktų gyventi be sekso, kad tik turėtų savo mobiliojo ryšio priemonę.
Merginos naudojasi telefonais
Merginos naudojasi telefonais / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Apklausoje dalyvavo 2,5 tūkst. Didžiosios Britanijos gyventojų, kurių amžius – nuo 18 iki 30 metų. Visi apklausos dalyviai turėjo ir mobiliuosius telefonus, ir partnerę ar partnerį.

Beveik ketvirtis (22 proc.) apklausos dalyvių pripažino, kad yra labai priklausomi nuo savo mobiliojo ryšio telefono. Abejingumą savo mobiliems telefonams išreiškė tik 10 proc. apklaustųjų. Vos 1 proc. respondentų tvirtino, kad mobiliojo telefono jiems prireikia tik retkarčiais. Tik 2 proc. deklaravo, jog drąsiai galėtų gyventi ir be jo.

Nors priklausomybės savo mobiliojo ryšio priemonei neslėpė absoliuti dauguma apklausos dalyvių, jos saugumu yra pasirūpinę tik 12 proc. mobiliųjų telefonų savininkų.

Į klausimą „Ko ryžtumėtės atsisakyti savaitei, kad galėtumėte naudotis savo mobiliuoju telefonu?“, 45 proc. atsakė, jog atsisakytų valgyti, 71 proc. – važinėtis automobiliu, 9 proc. – gyventi su savo vaikais.

Visi atsakymai:

  • Sekso – 94 proc.
  • Televizijos/filmų – 82 proc.
  • Automobilio – 71 proc.
  • Savo partnerės(-io) – 62 proc.
  • Lovos – 55 proc.
  • Pinigų – 47 proc.
  • Valgyti – 45 proc.
  • Namų – 32 proc.
  • Bendrauti su bent vienu žmogumi gyvai – 23 proc.
  • Savo vaikų – 9 proc.

O ko atsisakytumėte jūs? Dalyvaukite apklausoje!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis