Kaip informavo „Tele2“ Komunikacijos vadovas Baltijos šalims, gedimas įvyko vienoje iš kelių skambučius apdorojančių tarnybinių stočių. Kuomet klientas inicijuoja skambutį, jis atsitiktiniu būdu nukreipiamas į vieną iš šios įmonės tarnybinių stočių (jų tikslaus skaičiaus A.Baranauskas nenurodė). Jeigu nukreipimas įvykdavo į neveikiančią stotį, skambutis nebuvo jungiamas su adresatu. Tačiau skambinant antrą ar trečią kartą tas pats skambutis galėjo būti jungiamas per kitą stotį, todėl klientai, kurie nenuleisdavo rankų ir susukdavo numerį ne vieną kartą, susisiekti su reikiamu adresatu sugebėdavo.
A.Baranauskas taip pat teigė, kad su tokiais pačiais sunkumais galėjo susidurti ir kitų operatorių naudotojai, skambinę „Tele2“ klientams, jeigu jų skambučiai buvo jungiami per netinkamai veikiančią stotį.
Paslaugos teikimo sutrikimas nebuvo apribotas geografiškai – su juo susidurti galėjo bet kuris lietuviško „Tele2“ tinklo naudotojas ar į šį tinklą skambinęs vartotojas.
Anot A.Baranausko, gedimas užfiksuotas apie 9 valandą ryte, 10:40 jis informavo, kad netinkamai veikusi įranga pataisyta ir šiuo metu yra stebima.
„Atsiprašome už patirtus nepatogumus“, – sakė A.Baranauskas.