Daug įpykusių keleivių, kurių dalis anksčiau šią savaitę lėktuvuose buvo priversti laukti iki penkių valandų, skundėsi, kad bendrovė nesuteikė jiems pakankamai informacijos.
„Tam tikros „SpiceJet“ sistemos praeitą naktį patyrė mėginimą įvykdyti ataką pasitelkiant išpirkos reikalaujantį virusą, paveikusią mūsų skrydžių operacijas“, – trečiadienį per „Twitter“ parašė oro bendrovė.
Kompanija pridūrė, kad „didžiąja dalimi suvaldė ir atitaisė padėtį“, bet vėluojant išskristi teko atšaukti skrydžius į kai kuriuos oro uostus, nedirbančius naktimis.
Vienas „SpiceJet“ pareigūnas ketvirtadienį naujienų agentūrai AFP sakė, kad įprastas skrydžių režimas jau visiškai atkurtas, bet daugiau detalių apie šio incidento tyrimą nepateikė.
„SpiceJet“ keleivis Muditas Shejwaras, trečiadienį ilgam įstrigęs viename lėktuve, sakė, kad vienintelė paskelbta informacija – jog „sugedo kažkuris serveris ir iškilo problema dėl degalų dokumentų“.
„Na, o kaip nuostoliai, kuriuos patirsime dėl vėlavimo?“ – per tviterį parašė jis ir pridūrė, kad po penkių valandų laukimo jo lėktuvas galiausiai išskrido.
Pastaruoju metu kibernetiniai įsilaužėliai dažnai pasitelkia kenkėjiškas programas, užšifruojančias kompiuterinių sistemų vartotojų duomenis, ir reikalauja išpirkos, kad informacija būtų atblokuota.
Tokių atakų labai padažnėjo, vis daugiau oficialių ir komercinių operacijų keliantis į virtualią erdvę.
Pernai Jungtinės Valstijos pasiūlė 10 mln. dolerių (9,36 mln. eurų) atlygį galintiems padėti susekti gaujos "„DarkSide“ lyderius. Šiuos kompiuterinius įsilaužėlius Vašingtonas kaltino dėl atakos, sutrikdžiusios vieno didžiausių naftos vamzdynų šalyje darbą.