„Sveiki, šiuo metu neveikia mobilusis parašas tik „Tele2“. Tikrinau su „Telia“ – jokių problemų“, – rašė 15min skaitytojas.
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2”, kurio tarptinklinis ryšys neveikė pastarąsias dvi dienas, komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas teigė, kad šįkart tai – ne „Tele2” problema.
„Pas mus viskas veikia gerai. Turime Registrų centro patvirtinimą, kad jis šiandien planavo atlikti sistemos atnaujinimo darbus. Tikriausiai tai paveikė ir kitus tiekėjus, ne tik „Tele2”, – tikino A.Baranauskas.
Registrų centro atstovė spaudai Kristina Petrošienė patvirtino, kad sekmadienį ryte kai kurie Registrų centro klientai susidūrė su mobiliojo parašo infrastruktūros sutrikimais.
„Šiuo metu mobilusis parašas jau veikia. Suprantame, kad klientams tai galėjo sukelti nepatogumų ir atsiprašome jų už patirtus nesklandumus”, – teigiama Registrų centrų atstovės spaudai atsiųstame pranešime.
Anot K.Petrošienės, sutrikimai įvyko sekmadienį anksti ryte atliekant planinius Registrų centro IT infrastruktūros atnaujinimo darbus.
„Tokie darbai paprastai atliekami metu, kai yra mažiausiai apkrautos mūsų sistemos ir mažai paslaugomis norinčių pasinaudoti klientų.
Deja, kartais nesklandumų nepavyksta išvengti, tačiau atliekamus darbus visada stebi IT komanda, kuri nedelsiant šalina sutrikimus, jei jų pasitaiko”, – rašoma 15min atsiųstame komentare.