Atsižvelgdami į šią problemą, JAV programavimo paslaugų įmonės „Devbridge“ programuotojai buvo paprašyti sukurti naują, analogų rinkoje neturintį organizacijų rizikos vertinimo įrankį, kuris padėtų patogiai ir efektyviai įvertinti įmones. Įžvalgomis apie projektą dalijasi „Devbridge“ technologinių praktikų direktorius Vytautas Paulauskas bei komandos vadovas Paulius Plukas.
Padeda verslui didinti konkurencingumą
Anot „Devbridge“ atstovų, sukurtas sprendimas įvedė daugiau tvarkos, leido klientui efektyviau pardavinėti savo paslaugas, o daliai vartotojų suteikė daugiau įžvalgų ir kontrolės kalbant apie organizacijų rizikos vertinimus. Ši sistema yra verslo pagrindas – tai ir planavimo įrankis, paslaugų pardavimo sistema, taip pat ir kasdieninę veiklą efektyviai vykdyti leidžianti priemonė, suartinanti paslaugų tiekėjus su paslaugų užsakovais.
„Gavome nemažai šiltų atsiliepimų apie puikią patirtį dirbant su mūsų kurta sistema. Klientas turi daug užmojų ir minčių kaip plėtoti sistemą, tad projektą ir toliau aktyviai vystysime. Viena iš pagrindinių tokios sistemos teikiamų naudų yra ženkliai didesnis konkurencingumas ir didelės galimybės verslui toliau augti, teikti platesnį paslaugų spektrą. Mūsų kliento darbuotojams tai labai patogus įrankis, leidžiantis valdyti visą vertinimo procesą nuo pat užuomazgos iki galutinio produkto suformavimo bei pardavimo bankams“, – teigė pašnekovai.
V. Paulausko teigimu, dirbant prie tam tikro technologinio sprendimo, pasitaiko, kad tiek techninė komanda, tiek kliento atstovai nori labai greitai pasiekti rezultatą, ir koncentruojasi į tai, kaip padaryti darbus kuo greičiau. Šis projektas ne tik suvienijo komandas bet ir padėjo klientui, išspręsti unikalius jiems kylančius iššūkius.
„Komandos susivienijo, planavo strategiškai, ir sukūrė kokybišką produktą, kuris ne tik technologiniu, bet ir verslo valdymo aspektu padeda įmonei. Įvairaus profilio klientai, dirbantys su „Devbridge", visuomet labai palankiai vertina tai, kad mūsų komandos geba valdyti visą produkto įgyvendinimo ciklą nuo uždavinio apibrėžimo iki įdiegimo ir tolimesnio naudojimo“, – dalijosi technologinių praktikų direktorius.
Iššūkius kėlė kintantys reikalavimai
„Šioje verslo srityje dar neteko dirbti, tad buvo labai įdomu susipažinti ir suprasti kuo gyvena klientas, kaip vyksta verslo procesai, kokia yra jų kasdieninė veikla. Sprendimus teko staigiai priimti ir viską pradėti „nuo nulio“. Glaudžiai dirbome su klientu apibrėždami duomenų struktūras, kurios vėliau buvo plačiai naudojamos jų kitose vidinėse sistemose, integravome naujai kuriamą sprendimą su kitomis kliento naudojamomis sistemomis. Džiugina tai, kad mūsų klientas yra labai suinteresuotas projekto sėkme ir glaudžiai bei efektyviai toliau bendradarbiauja su mūsų komanda“, – dalijosi komandos vadovas.
Anot P. Pluko, vienas iš didžiausių projekto iššūkių – suspėti visus darbus atlikti laiku ir labai atidžiai juos susiplanuoti. Tačiau ne mažiau svarbu buvo suvaldyti ir nuolat kintančius kliento reikalavimus
„Abiem atvejais glaudžiai dirbome su klientu, ieškojome kompromisų, stengiamės išvengti nereikalingų darbų, padėjome klientui išsiaiškinti visus reikalavimus. Dirbdami kartu ne tik kūrėme naują sistemą, bet ir dabar keičiame bei padedame efektyvinti verslo procesus. Projektuojant naują sistemą įdomiausia ir smagiausia dalis, siūlyti sprendimus, palengvinančius jų kasdieninę veiklą bei leidžiančius verslui sėkmingiau veikti, daugiau pasiekti, plėstis bei augti. Kuriant naują sistemą, visada įdomu gilintis į verslo procesų niuansus bei juos padėti optimizuoti“, – aiškina įmonės atstovas.