Didžiausias „laiko rijikas“ internete – „Facebook“

Kompanijos „Nielsen“ atliktas tyrimas rodo, kad šių metų gegužės mėnesį amerikiečiai socialiniame tinkle „Facebook“ praleido 53 milijardus minučių. Tyrimo metu buvo apklausti 1865 suaugę JAV gyventojai.
Socialinis tinklas „Facebook“
Socialinis tinklas „Facebook“ / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Google“ priklausančioje tinklaraščių platformoje „Blogger“ amerikiečiai praleido 723 milijonus minučių. 3-5 vietas dalijasi mikrotinklaraščiai „Tumblr“, „Twitter“ ir socialinis tinklas „LinkedIn“.

Socialiniai servisai sieja vartotojus ne tik vienus su kitais, bet ir su jų lankomomis vietomis bei tuo, ką jie žiūri ar perka.

Šiandien beveik 80 proc. aktyvių interneto naudotojų lankosi socialiniuose tinkluose arba tinklaraščiuose.

„Facebook“ teigia, kad turi 750 milijonų aktyvių vartotojų visame pasaulyje. Pusė jų lankosi socialiniame tinkle kasdien.

„Nielsen“ ekspertai teigia, kad šiuo metu 23 proc. viso internete praleidžiamo laiko tenka socialiniams tinklams ir tinklaraščiams. „Online“ žaidimams tenka 9,8 proc., o elektroniniam paštui – 7,6 proc. viso internete praleidžiamo laiko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų