„Google“ priklausančioje tinklaraščių platformoje „Blogger“ amerikiečiai praleido 723 milijonus minučių. 3-5 vietas dalijasi mikrotinklaraščiai „Tumblr“, „Twitter“ ir socialinis tinklas „LinkedIn“.
Socialiniai servisai sieja vartotojus ne tik vienus su kitais, bet ir su jų lankomomis vietomis bei tuo, ką jie žiūri ar perka.
Šiandien beveik 80 proc. aktyvių interneto naudotojų lankosi socialiniuose tinkluose arba tinklaraščiuose.
„Facebook“ teigia, kad turi 750 milijonų aktyvių vartotojų visame pasaulyje. Pusė jų lankosi socialiniame tinkle kasdien.
„Nielsen“ ekspertai teigia, kad šiuo metu 23 proc. viso internete praleidžiamo laiko tenka socialiniams tinklams ir tinklaraščiams. „Online“ žaidimams tenka 9,8 proc., o elektroniniam paštui – 7,6 proc. viso internete praleidžiamo laiko.