Šis gruodžio 2 dieną įvykęs incidentas viešumon iškilo paviešinus lėktuvo pilotų pokalbių stenogramą. Pilotai teigia, kad susidūrimo tikimybė buvo labai didelė – radaro neužfiksuotas objektas praskriejo maždaug 90 metrų po lėktuvu.
Didžiosios Britanijos aviacijos incidentų tyrėjai nesugebėjo nustatyti, koks tai buvo objektas.
„Airbus A320“ skriejo su įjungtomis leidimosi šviesomis, oro sąlygos buvo geros. Incidentas įvyko lėktuvui skrendant 1,2 km aukštyje.
Skraidantis objektas pasirodė taip greit, kad pilotai nespėjo nei atlikti vengimo manevro, nei deramai jį užregistruoti. Tačiau jie abu sutarė, kad objektas buvo melsvos ir geltonos arba sidabrinės spalvos, didesnis už balioną.
Pilotas pasiteiravo skrydžio valdymo centro, ar jie žino apie šioje teritorijoje skraidantį objektą ir ar su juo palaiko ryšį. Jam buvo atsakyta, kad apie tokį objektą nėra žinoma, radarai jo taip pat nefiksuoja.
Vėliau pilotai svarstė, kad tai galėjo būti mikrolėktuvas. Tačiau aviacijos incidentų tyrėjai teigia, kad šis objektas negalėjo turėti fiksuotų sparnų, taip pat tai nebuvo sraigtasparnis ar oro balionas, nes šias transporto priemones fiksuotų radarai. Objektas veikiausiai nebuvo ir meteorologinis balionas, nes jį taip pat būtų užfiksavę radarai, be to, jie nėra leidžiami prie oro uostų.
Tyrėjai taip ir nepasiekė vieningos nuomonės, todėl objektui buvo užklijuota NSO etiketė.