Donaldas Trumpas grįžta į „Facebook“ ir „Instagram“

Bendrovė „Meta“ pranešė, kad per artimiausias savaites atkurs buvusio JAV prezidento Donaldo Trumpo paskyras socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“. Jo paskyros buvo neprieinamos daugiau nei dvejus metus ir įšaldytos po išpuolio Kapitolijuje, rašo BBC.
Buvęs JAV prezidentas Donaldas Trumpas
Buvęs JAV prezidentas Donaldas Trumpas / „Reuters“/„Scanpix“

„Esame nusprendę, kad pavojus [visuomenės saugumui] pakankamai sumažėjo“, – teigia „Meta“ prezidentas pasauliniams reikalams Nickas Cleggas. „Todėl artimiausiomis savaitėmis atkursime D.Trumpo „Facebook“ ir „Instagram“ paskyras. Tačiau tai darysime įdiegę naujas apsaugos priemones, kad atgrasytume nuo pakartotinių pažeidimų“.

Atnaujinus „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrų veikimą, D.Trumpas vėl įgis prieigą prie didžiulių ir galingų komunikacijos ir lėšų rinkimo platformų kaip tik tuo metu, kai jis rengiasi kandidatuoti į Baltuosius rūmus.

„Meta“ užblokavo D.Trumpo paskyrą „Facebook“ tinkle kitą dieną po 2021 metų sausio 6 dienos įvykusiosukilimo, kai jo šalininkų minia šturmuodama JAV Kapitolijų Vašingtone bandė sustabdyti Joe Bidenui patvirtinimą JAV prezidentu.

Po riaušių buvo užblokuota ir 88 mln. sekėjų turinti jo platformos „Twitter“ paskyra, todėl 76 metų respublikonas buvo priverstas bendrauti per savo platformą „Truth Social“, kurioje jis turi mažiau nei penkis milijonus sekėjų.

Naujasis „Twitter“ savininkas Elonas Muskas atkūrė D.Trumpo paskyrą lapkritį, praėjus kelioms dienoms po to, kai magnatas pranešė apie savo sprendimą vėl siekti Baltųjų rūmų šeimininko kėdės. Jis dar nėra paskelbęs nė vieno įrašo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis