„Downward Spiral: Horus Station“ yra paremtas judėjimo nesvarumo būklėje idėja. Ši puikiai tinka virtualiai realybei, tačiau tik jai. Asmeninių kompiuterių žaidėjams jau teko skraidyti ir plūduriuoti daug labiau išbaigtuose kosminiuose žaidimuose. Judėjimo schema yra negrabi, šaudymas – nejautrus. Tačiau virtualioje aplinkoje aišku, kad viskas atrodo kiek kitaip – ten jau tu ranka stveri objektus aplinkui veikėją, ten jau ir pats taikaisi ginklu.
Kalbant apie žaidimo techninę pusę turime priminti, kad visų pirma tai virtualybei skirtas produktas, tad „Downward Spiral: Horus Station“ turi taikytis prie techninių technologijos apribojimų. Vis tik kosminė stotis atrodo pakankamai gerai, nors detalių trūkumas jaučiamas. Kitą vertus, garsas žaidime tikrai geras. Daugiausiai kūrybos biudžeto buvo išleista muzikai ir tai puikiai girdisi – muzika tikrai veikia atmosferos kūrime.
Beje, prie šio žaidimo dirbo vienas lietuvis, tad atidesni žaidėjai kosminėje stotyje gali rasti keletą linksmų detalių, tokių kaip kosminiai šaltibarščiai.