E.Muskas parodė, kaip atrodys naujasis „SpaceX“ skafandras

Trečiadienį „SpaceX“ įkūrėjas Elonas Muskas internete išplatino nuotraukas naujo skafandro, kurį naudos astronautai, skriesiantys „Dragon“ kosminėse kapsulėse – tikėtina, kad praktiškai ši naujoji, futuristiškai atrodanti apranga bus pradėta naudoti nuo ateinančių metų, rašo „Ars Technica“.
„SpaceX“ apranga astronautams
„SpaceX“ apranga astronautams / Gamintojo nuotr.

Savo įraše „Instagram“ socialiniame tinkle E.Muskas nurodė, kad nufotografuotas skafandras yra ne maketas, o pilnai veikianti astronautų apranga. „Jau patikrinta dvigubo vakuumo slėgyje. Buvo neįtikėtinai sunku subalansuoti estetiką ir funkciją. Bet kurią iš jų atskirai pasiekti būtų paprasta“, - rašė inovatyvusis verslininkas.

Dvigubo vakuumo bandymas reiškia, kad skafandro vidus buvo pripūstas iki dvigubo slėgio jūros lygyje ir patalpintas į vakuumo kamerą.

E.Muskas techninės informacijos apie skafandrą neplatino. Tačiau įdomu tai, kad skirtingai nuo „Boeing“ sausį pristatytų mėlynųjų skafandrų, „SpaceX“ inžinierių gaminyje dominuoja balta spalva.

Būtina paminėti, kad tai nėra skafandrai, skirti išėjimams į atvirą kosmosą – veikiau tai yra astronautų apranga, skirta dėvėti kylant į kosmosą ir leidžiantis į Žemę. Jų veikimo visiškame vakuume laikas yra ribotas ir jie nėra skirti naudoti atvirame kosmose.

„Boeing“ ir „SpaceX“ konkuruoja kuriant ir bandant kosminius erdvėlaivius, tinkamus astronautų skraidinimui į Tarptautinę kosminę stotį. Abi įmonės išreiškė savo užtikrintumą, kad pilotuojami kapsulių bandymai bus atlikti 2018 metais, tačiau anksčiau pasitaikė atvejų, kai darbų atlikimas atsiliko nuo planų, tad nereikėtų labai nustebti jei taip nutiks ir šį kartą. Tai, kad „Boeing“ savo skafandrus pristatė anksčiau nei „SpaceX“, galima vertinti kaip ženklą, kad pastaroji įmonė šiek tiek atsilieka konkurencinėse lenktynėse. Tačiau su šia konkurencine kova artimiau susipažinę žmonės tvirtina, kad kol kas nežinoma, kuri įmonė pirma pasieks raketų pakilimo aikštelę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis