Naudotojai, tarp kurių yra daug įžymybių ir kitų visuomenės veikėjų, kartais patenka į konfliktą su savo darbdaviais dėl prieštaringų dalykų, kuriuos jie paskelbė, pamėgo ar pasidalino platformoje.
„Jei darbdavys nesąžiningai su jumis pasielgė dėl to, kad ką nors paskelbėte ar pamėgote šioje platformoje, finansuosime jūsų teisines išlaidas, – rašė jis svetainėje. – Jokių apribojimų. Praneškite mums.“
E.Muskas nepateikė jokios informacijos apie tai, kaip naudotojai galėtų reikalauti savo pinigų.
Nuo tada, kai pernai spalį charizmatiškasis verslininkas už 44 mlrd. dolerių (40,9 mlrd. eurų) įsigijo tuometinį „Twitter“, platformos reklamos verslas iš dalies žlugo – rinkodaros specialistai nusivylė jo valdymo stiliumi ir masiniais turinio moderavimo darbuotojų atleidimais, taip pat anksčiau uždraustų dešiniųjų pažiūrų paskyrų grąžinimu.
E.Muskas ne kartą sakė, kad jo pokyčius skatina noras užtikrinti žodžio laisvę, ir pasipiktino tuo, ką jis laiko grėsme žodžio laisvei dėl besikeičiančio kultūrinio jautrumo.
Pelno nesiekiančios organizacijos „Center for Countering Digital Hate“ (CCDH) duomenimis, šioje platformoje suklestėjo neapykantos kalba.
„X“ užginčijo tokias išvadas ir padavė CCDH į teismą.