Būtent tai ir padarė „Trys Pradinukai“ kūrėjai, įgyvendinę inovatyvų tikslą – sujungę „Minecraft“ žaidimą su pradinių klasių mokomąja medžiaga. „Minecraft“ žaidžiu jau aštuonerius metus, tačiau tik prieš pusantrų metų pamačiau, kad šis žaidimas turi labai didelį potencialą edukacijoje. Tą kartą „Minecraft Gigafactory“ projekto metu sėkmingai atkreipėme kompanijos „Tesla“ dėmesį į Lietuvą.
Per statybų tiesioginę transliaciją vaikai uždavė daug klausimų apie tai, kas yra „Tesla“, kodėl tai svarbus projektas, kodėl pasirinkome statyti „Minecraft Gigafactory“ prie Kruonio ir t.t. Vaikai nuoširdžiai domėjosi jiems nesuprantama tema, nes tai buvo susiję su žaidimu, kurį jie mėgsta,“ – įspūdžius pasakoja projekto „Trys Pradinukai“ kūrybos vadovas Darius Kniukšta.
„Trys Pradinukai“ kuria „Minecraft“ nuotykius, naudodami pradinių klasių metodinę medžiagą. Pirmieji žaidime pateikiami žemėlapiai skirti Lietuvos šimtmečio minėjimui. Žaisdami vaikai tyrinėja Lietuvos istoriją, tampa geografais, sužino svarbiausius valstybės simbolius.
Ateityje bus išleisti ir kiti nuotykiai, kuriuose vaikai galės įsijausti į archeologo, architekto ar zoologo rolę. Projekto autoriai tiki, kad pavyks
įkvėpti švietimo srities specialistus ieškoti naujų inovatyvių būdų, kaip
sudominti moksleivius žaidybine edukacija.
Apie žaidimą „Minecraft“
Pirmą kartą „Minecraft“ pasirodė pasaulyje 2009 metais. Po penkerių metų „Microsoft“ nupirko žaidimą kūrusią kompaniją už 2,5 milijardo JAV dolerių. Paskutiniais šių metų duomenimis, „Minecraft“ užima antrąją vietą pasaulyje pagal parduotų žaidimo kopijų kiekį (144 mln.) ir pirmąją vietą – pagal aktyvių mėnesio vartotojų skaičių (74 mln.). Pirmąjį Lietuvai skirtą „Minecraft“ nuotykį galite išbandyti svetainėje www.tryspradinukai.lt