Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

EK leido keturioms didžiausioms žemyno telekomunikacijų įmonėms sukurti bendrą platformą

Europos Komisija (EK) penktadienį pritarė planui, kad keturios didžiausios žemyno telekomunikacijų įmonės – „Vodafone“, „Orange“, „Deutsche Telekom“ ir „Telefonica“ – sukurtų bendrą platformą, remiančią prekių ženklų ir leidėjų skaitmeninės rinkodaros ir reklamos veiklą, kurioje šiuo metu dominuoja „Google“ ir Facebook savininkė „Meta“.
Išmanusis telefonas
Išmanusis telefonas / 123RF.com nuotr.

Platforma bus skirta dalytis anoniminiais vartotojų duomenimis su kitomis įmonėmis naudojimui rinkodarai ir reklamos personalizavimui.

Sistema veiks kaip alternatyva slapukams – programinei įrangai, kurią naudoja tokios įmonės kaip „Google“ ir „Meta“ sekti vartotojų veiklą visame žiniatinklyje ir kuri neatitinka Europoje galiojančių duomenų privatumo apsaugos taisyklių.

EK teigė peržiūrėjusi bendros įmonės planus ir „padarė išvadą, kad sandoris nekels konkurencijos problemų Europos ekonominėje erdvėje“.

Remiantis planu, visi naudotojai, kurie sutiks su paslauga, turės jiems priskirtą unikalų skaitmeninį kodą, kuris „leis prekių ženklams ir leidėjams atpažinti vartotojus jų svetainėse ar programose“ ir atitinkamai juos nukreipti.

Keturios Europos įmonės pabrėžė, jog naujoji iniciatyva, kuri apims vartotojus Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje, Ispanijoje ir JK, laikysis bloko privatumo taisyklių.

„Vartotojai galės duoti arba atsisakyti duoti sutikimą rinkti duomenis vienu paspaudimu, taip pat atšaukti bet kokį kitą anksčiau duotą sutikimą.“

Sistema, kuri jau buvo išbandyta Vokietijoje, dabar bus toliau tiriama bandomaisiais projektais Prancūzijoje ir Ispanijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos