Tiesa, „Reddit“ socialinio tinklo vartotojai vienbalsiai tikina: tai – tik „Electronic Arts“ gudrybė siekiant suvilioti pirkėjus, mat pats leidėjas tuo pačiu informuoja, kad galimybė už realius pinigus įsigyti žaidimo „kristalų“, už kuriuos vėliau galima įsigyti „lobių dėžes“, bus sugrąžinta vėliau, kai bus atlikti žaidėjus tenkinantys žaidimo pakeitimai.
„Prieš pat pasaulinę prekybos žaidimu pradžią tapo akivaizdu, kad daugelis jūsų jaučia, kad žaidimo dizaine vis dar esama iššūkių. Išgirdome jūsų susirūpinimą dėl to, kad kai kurie žaidėjai gali įgyti nesąžiningą privalumą. Išgirdome, kad tai kenkia kitais atžvilgiais puikiam žaidimui. Tai niekada nebuvo mūsų tikslas. Atsiprašome, kad nepadarėme visko taip, kaip reikia“, - sakė „Dice“ vadovas Oskaras Gabrielsonas.
Leidinys „Venturebeat“, cituodamas „šaltinius, susipažinusius su situacija“, skelbia, kad tokių veiksmų imtasi po to, kai „Electronic Arts“ generalinis direktorius Andrew Wilsonas telefonu apie žaidimą pasikalbėjo su „Disney“ generaliniu direktoriumi Bobu Igeriu. Praėjus metams po to, kai „Disney“ įsigijo „Lucasfilm“ studiją, „Electronic Arts“ įgijo išskirtinę teisę platinti žaidimus, susijusius su „Star Wars“ visata.
Žaidimo monetizacijos pakeitimų imtasi praėjus savaitei po to, kai internete kilo siaubingas triukšmas dėl ydingos „Battlefront II“ ekonomikos, pagrįstos pirkimais už tikrus pinigus žaidimo viduje, nepaisant to, kad bazinė žaidimo versija kainuoja 60 JAV dolerių. Žaidėjai pasipiktino, kad tokia praktika įtvirtins vadinamąją „susimokėk už pergalę“ problemą internetinėje šio žaidimo dalyje – kovojant su kitais žaidėjais internetu pergalė lemtų ne individualūs žaidėjo įgūdžiai, o tai, kiek jis yra sumokėjęs žaidimo leidėjams.
Taip pat žaidėjus papiktino laikas, kurį reikėtų skirti žaidimui, kad jie galėtų „atrakinti“ pačius geidžiamiausius „Battlefront II“ veikėjus ir kitas savybes – tiesa, prekybos žaidimo viduje sustabdymas šios situacijos niekaip nepaveikė. Nors „Electronic Arts“ po kritikos krušos ryžosi sumažinti visų žaidime esančių „gėrybių“ kainą už pačiame žaidime uždirbamus pinigus trim ketvirčiais, lygiai tokiu pačiu kiekiu buvo sumažinti ir žaidime uždirbami pinigų kiekiai, tad kainos sumažinimo efektas yra minimalus ir tik „fasadinis“.
Praėjusį vakarą socialinio tinklo „Reddit“ konferencijoje dalyvavę bendrovės „Dice“ atstovai pažadėjo, kad „nuolat vertins duomenis ir atliks reikiamas korekcijas, kad tik žaidimo eiga būtų kaip galima labiau subalansuota“ ir kad „žaidime nėra daug dalykų, kurių mes negalėtume pakeisti, kad tik žaidimo patirtis pagerėtų kaip įmanoma didesniam žmonių kiekiui“. Akivaizdu, kad tarp pakeistinų dalykų turėtų būti visa pirkimų žaidime koncepcija – dar prieš pradedant plūsti duomenims, iki oficialaus žaidimo išleidimo.
Socialinio tinklo „Reddit“ vartotojai kolektyviai teigia, kad prekyba už tikrus pinigus žaidimo viduje bus sustabdyta tik laikinai – galbūt iki kitų metų pradžios – kad „gerą žaidimą“ įsigytų kuo daugiau žmonių ir spėtų pasibaigti dviejų savaičių terminas, per kurį galima grąžinti įsigytą prekę, o tada pilna jėga paleisti „pinigų kalimo fabriką“. Šio tinklo vartotojai ragina žaidėjus apskritai ignoruoti „Battlefront II“ ir tokiu būdu nubausti „Electronic Arts“ už plėšikišką pajamų auginimo taktiką bei atgrasyti nuo panašių monetizavimo sprendimų ateityje.
Nuo praėjusios savaitės kai kurie žaidėjai galėjo išbandyti ribotų galimybių išankstinę „Battlefront II“ versiją, o iš anksto įsigijusieji brangesnę „Special Edition“ versiją turėjo galimybę kelias dienas mėgautis visomis žaidimo galimybėmis.