Mano skaitytojai, perskaitę ankstesnį mano straipsnį – pokalbį su kolega Nealu Boudette'u apie elektromobilius – atsiuntė man keletą klausimų, pavyzdžiui: kada tokie automobiliams turės ilgiau veikiančias baterijas ir daugiau įkrovimo galimybių? Ir ar senos elektromobilių baterijos bus pavojingos?
Pirmiausia norėčiau pabrėžti: dauguma aplinkosaugos ekspertų teigia, kad perėjimas prie elektrinių transporto priemonių, ypač jei kartu ir generuosime vis daugiau energijos iš atsinaujinančių šaltinių, gali mums labai padėti sulėtinti globalinio atšilimo padarinius.
Tačiau tiesa ir tai, kad vis dar lieka nemažai neišspręstų klausimų.
Kur infrastruktūra?
Skaitytojai, pavyzdžiui, Stacy Elwart iš Venecijos, Floridoje, ir Tomas Rowe'as iš Stevens Pointo, Viskonsine, klausia panašių dalykų: kaip elektromobiliams pasiekti lūžio tašką, jei jų įkrovimo stočių tinklas nėra pakankamai platus ir ne visada patogus, o visiškai įkrauto elektromobilio nuvažiuojamo atstumo diapazonas vis dar gerokai atsilieka nuo benzininio automobilio pilnu baku?