Elektroninio pašto šiukšlių srautas senka

Paskutinį pavasario mėnesį elektroninio pašto šiukšlių srautas nuseko – bendrame elektroninio pašto duomenų sraute jų dalis sumažėjo 3,4 proc. ir nuo metų pradžios pasiekė minimalų lygį, 73,8 proc. Nepaisant to, didelę riziką vartotojams kelia ne tik pavojingi elektroninio pašto laiškų priedai, bet ir kitos interneto sukčių gudrybės.
Kompiuteris
Kompiuteris / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Vis dažniau sutinkami pasiūlymai bendradarbiauti su įvairių kiniškų prekių tiekėjais. Paprastai tokių trumpų laiškų siuntėjai siūlo didelį pelną parduodant abstrakčius plastmasės arba tekstilės gaminius. Pavyzdžiui, gegužės mėnesį buvo daug kojinių gamintojų pasiūlymų.

Tokius laiškus drąsiai galima priskirti naujam sukčiavimo būdui, kuris labai primena Nigerijos aferistų stilių: jie naudojasi investuotojų dėmesiu Kinijos rinkoms ir atakuoja verslininkus, ieškančius kinų gamintojų kontaktų, tikėdamiesi iš jų išvilioti pinigus už „orą“, o paskui tiesiog dingti.

Pasaulinio el. pašto šiukšlių srauto pasiskirstymo reitingų lentelėje Kinija nustūmė Indiją į antrą vietą.

„Tokį elektroninio pašto šiukšlių sumažėjimą galima aiškinti sezoniškumu, tad realu, jog panašus šiukšlių kiekis išsilaikys iki rugpjūčio. Tačiau gali būti, kad šis reiškinys yra sisteminis ir greitai elektroninio pašto šiukšlių lygis kris žemiau 70 proc., – komentuoja „Kaspersky Lab“ vyresnioji analitikė Marija Namestnikova. – Nors gegužę mūsų prognozės dėl užsakomųjų brukalų sumažėjimo nepasitvirtino, vis tiek manome, kad jų kiekis vasaros pradžioje sumažės. Tuo pačiu daugės reklaminių brukalų, siūlančių remonto, gerovės ir nekilnojamojo turto pardavimo paslaugas.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis