Elonas Muskas: arba žmonės taps kiborgais, arba virs robotų naminiais gyvūnėliais

Milijardierius „SpaceX“ ir „Tesla“ įkūrėjas Elonas Muskas teigia, kad žmonės privalo tapti kiborgais, jei nenori virsti kur kas didesnį intelektą turėsiančių robotų „namų katėmis“, rašo telegraph.co.uk.
„Space X“ vadovas Elonas Muskas
„Space X“ vadovas Elonas Muskas / Scanpix nuotr.

E.Muskas mano, kad vystantis dirbtiniam intelektui žmonės privalės papildyti savo smegenis skaitmeninėmis technologijomis, priešingu atveju šiame pasaulyje taps nereikšmingi.

Jis parėmė naujojo elektroninio smegenų sluoksnio, kuris mums leistų nuolatos gauti informaciją iš interneto ir pagerintų pažintines funkcijas, idėją.

„Kad ir kokia pažanga laukia dirbtinio intelekto srityje, mes atsiliksime labai žymiai. Maloni situacija su ultraintelektualia dirbtinio intelekto sistema yra ta, kad mes taip nuo jos atsiliksime, jog būsime tarsi dirbtinio intelekto sistemų naminis gyvūnas arba naminė katė. Man nepatinka namų katės idėja“, – sakė E.Muskas San Fransiske vykusioje konferencijoje „Code“.

„Geriausias sprendimas dabar atrodo turėti papildomą dirbtinio intelekto sluoksnį. Tai būtų trečias skaitmeninis sluoksnis, kuris veiktų simbiotiškai (su mūsų smegenimis“, – pridūrė jis,

Mokslininkai jau ėmė kurti papildomą neuroninį sluoksnį ir jį sėkmingai išmėgino su pelėmis. Jie mano, kad technologija gali būti panaudojama gyvūnų smegenų stebėjimui ir kovai su ligomis arba gali padėti padidinti jų kognityvines galias.

Milijardierius pridūrė, kad virtimo dirbtinio intelekto gyvūnais scenarijus yra optimistinis. Praėjusiais metais verslininkas kartu su Stephenu Hawkingu ir Billu Gatesu pradėjo kampaniją, kurios tikslas yra padėti žmonijai apsisaugoti nuo dirbtinio intelekto grėsmių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis