„Google+“ reikalavimas užsiregistruoti tik tikraisiais vardais sulaukė nemažai kritikos, ypač dėl to, kad sunkumų gali kilti neįprastus vardus turintiems žmonėms bei tiems, kas virtualioje erdvėje nenori savęs identifikuoti, skelbia Mashable.com.
Žurnalistui Andy Carvinui pasiteiravus, kaip „Google“ pateisina tokį sprendimą, E.Schmidtas paaiškino, kad „Google+“ paskirtis yra kitokia nei socialinių tinklų.
„Jis atsakė, kad „Google+“ buvo sukurtas atpažinti tikrus asmenis, taigi jis yra priklausomas nuo to, kad žmonės naudotų savo tikruosius vardus, nes jie ketina kurti daugiau produktų, kuriems reikia šios informacijos. Kalbant apie žmones, kurie yra susirūpinę savo saugumu, jis pareiškė, kad „Google+“ yra visiškai neprivalomas dalykas. Niekas nėra verčiamas jį naudoti. Taigi akivaizdu, kad saugumu susirūpinę žmonės, nenorintys atskleisti savo tikrojo vardo, neturėtų naudoti „Google+“, – rašo A.Carvinas.
Perfrazuodamas E.Schmidto komentarus, A.Carvinas rašė, kad „Google“ valdybos pirmininkas teigė, jog internetas „būtų geresnis, jei mes žinotume, kad tu esi tikras žmogus, o ne koks šuo ar apsimetėlis“.
Kadangi klausimas buvo užduotas konferencijoje klausimų-atsakymų sesijos metu, A.Carvinas negalėjo užduoti papildomų klausimų.
Technologijų apžvalgininkai puolė spėlioti, kam iš tiesų buvo sukurta „Google+“ tarnyba – vartotojams ar pačiai kompanijai?
Vasaros pradžioje „Google“ pristatė „+1“ mygtuką, kuris gali būti integruotas į bet kokias svetaines, o žmogui jį paspaudus tai užfiksuojama ir „Google+“ tarnyboje. Be to, „Google+“ narių parašytos žinutės gali būti atrastos naudojant paieškos tarnybą. Tai „Google“ leidžia susidaryti aiškesnį savo klientų paveikslą.
Kaip ši informacija gali būti panaudota? Pirmiausia, matyt, pardavinėjant tikslinę reklamą.