ES pasirašys sutartį su „Pfizer“ dėl 300 mln. dozių vakcinos nuo COVID-19

Europos Sąjunga pirmadienį pranešė labai priartėjus prie sutarties su farmacijos bendrovėmis „Pfizer“ ir „BioNTech“ dėl 300 mln. dozių naujosios vakcinos nuo koronaviruso.
„Pfizer“ vakcina nuo koronaviruso (meninė iliustracija)
„Pfizer“ vakcina nuo koronaviruso (meninė iliustracija) / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Europos mokslas veikia!“ – paskelbė Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen, sveikindama JAV farmacijos milžinę „Pfizer“ ir Vokietijos bendrovę „BioNTech“, paskelbusias proveržį atliekant naujosios vakcinos bandymus.

Europos vaistų agentūra (EMA) nurodė dar negavusi klinikinių tyrimų duomenų iš „Pfizer“, kad galėtų patvirtinti vakciną, kurios veiksmingumas, anot gamintojų, siekia 90 procentų.

Tačiau Briuselis jau numatė skirti lėšų dešimčių milijonų vakcinų dozių rezervavimui keliose bendrovėse ir savo išankstinį susitarimą su „Pfizer“ ir „BioNTech“ ketina pertvarkyti į kontraktą.

U.von der Leyen per „Twitter“ parašė, kad Europos Komisija „greitai pasirašys su jomis sutartį dėl iki 300 mln. dozių“ įsigijimo.

Tačiau, atsižvelgdama į daugelyje ES šalių dėl COVID-19 pandemijos paskelbtą įvairaus lygio karantiną, U. von der Leyen perspėjo: „Kol kas toliau saugokime vieni kitus.“

ES sveikatos apsaugos komisarė Stela Kiriakides bendrovių paskelbtą žinią „teikiančia vilčių“ ir pridūrė: „Dėsime visas įmanomas pastangas, kad užtikrintume saugias ir veiksmingas vakcinas.“

Anksčiau pareigūnai sakė, kad Briuselis tikriausiai vis tiek užtruks iki ateinančių metų, kol suteiks leidimą platinti vakcinas, nors ir paspartino jų tvirtinimo procedūrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis