„Essilor Luxottica“ ir „Facebook“ sujungs jėgas kurdami išmaniuosius akinius

Akinių lęšių ir akinių nuo saulės gamintoja „Essilor Luxottica“ pranešė apie partnerystę su tarptautinių socialinių tinklų ir technologijų milžine „Facebook Inc.“, kurios tikslas – sukurti naujos kartos išmaniuosius akinius.
Facebook
Facebook / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Facebook Akiniai

Bendrovė šio sandorio finansinių sąlygų neatskleidė, tačiau pareiškė, jog tai bus ilgametė partnerystė.

Skelbiama, kad pirmasis „Ray-Ban“ prekės ženklo produktas turėtų pasirodyti 2021 metais.

„Jis apjungs savyje tai, kas geriausia iš abiejų pasaulių – naujausių technologijų ir mados stilių“, – teigiama „Essilor Luxottica“ pranešime spaudai.

„Essilor Luxottica“ susikūrė susijungus Prancūzijos „Essilor International“ ir Italijos „Luxottica Group“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų