„Ežio“ klientai telekomunikacijų paslaugoms išleidžia mažiausiai pinigų

„Omnitel“ išankstinio mokėjimo paslaugos „Ežys“ klientai išleidžia mažiausiai pinigų telekomunikacijų paslaugoms, rodo reprezentatyvus tyrimas, kurį šių metų vasarį atliko rinkos tyrimų bendrovė TNS.
Provokacija trumposiomis žinutėmis
Mergina su telefonu / 123rf.com nuotr.

„Ežio“ paslaugos vartotojai nurodė, kad jų vidutinės išlaidos telekomunikacijų paslaugoms per mėnesį sudaro 11,99 Lt. „Labas“ vartotojai sakė, kad jų vidutinės išlaidos telekomunikacijų paslaugoms yra 12,96 Lt per mėnesį – 8 proc. daugiau nei „Ežio“ vartotojų nurodyta suma. „Pildyk“ paslaugos vartotojai už telekomunikacijų paslaugas sakė mokantys 16,27 Lt per mėnesį (35,7 proc. didesnės nei „Ežio“ vartotojų).

„Džiaugiamės, kad „Ežys“ yra pigiausia išankstinio mokėjimo kortelė. Klientai jau pajuto mūsų pastangas suteikti jiems vienodai palankias sąlygas 9 centų per minutę tarifu bendrauti su visų Lietuvos tinklų abonentais turint tik vieną SIM kortelę ir be jokių akcijų“, – sakė „Omnitel“ išankstinio mokėjimo paslaugų skyriaus vadovė Saulė Pauplytė-Markevičienė.

Šiais metais „Omnitel“ tęsė veiksmus, skatinančius išankstinio mokėjimo klientus neužsidaryti savo tinklų viduje, ir pasiūlė „Ežio“ vartotojams tris naujus mokėjimo planus, kurių kiekvienas suteikia atitinkamą prakalbamų minučių kiekį į visus Lietuvos tinklus – 60, 150 arba 300, taip pat naujovę rinkoje – nemokamus SMS į visus Lietuvos tinklus su visais naujais planais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis