„Facebook“ bando mygtuką „nepatinka“

Socialinio tinklo „Facebook“ šeimininkai galų gale pasidavė visuomenės spaudimui ir reikalavimams bei šalia mygtuko „patinka“ bando ir mygtuką „nepatinka“, rašo independent.co.uk.
Ne viskas gerai, kas yra „Facebook“
Ne viskas gerai, kas yra „Facebook“ / Vida Press nuotr.

Mygtuką „nepatinka“ jau dabar gali rasti nedidelė, rinktinė programėlės „Messenger“ naudotojų dalis – jiems „nepatinka“ yra vienas iš alternatyvių atsakymo į kitų asmenų žinutes būdas.

Ilgą laiką didžiausias pasaulyje socialinis tinklas sugebėjo ignoruoti visuomenės prašymus sukurti mygtuką „nepatinka“ – buvo baiminamasi, kad tokia funkcija suteiktų galimybę suklestėti patyčioms internete, be to, ji gali nepatikti verslo klientams, nesugebantiems užmegzti nuoširdaus ryšio su visuomene.

Tiesa, mygtuką „nepatinka“ socialinio tinklo atstovai griežtai apibrėžia tiesiog kaip žodelį „ne“. Šiuo metu bandoma išsiaiškinti, ar toks mygtukas teikia bent kiek naudos grupiniuose pokalbiuose – pavyzdžiui, kai tenka priimti kokį nors sprendimą balsavimo būdu.

„Mes nuolat ieškome būdų padidinti „Messenger“ programėlės naudojimo smagumą ir įsitraukimą. Tai yra nedidelis bandymas, kuriuo suteikiame žmonėms galimybę dalintis emotikonais, geriausiai atitinkančiais jų jausmus apie pašnekovo žinutę“, – socialinio tinklo atstovas pranešė technologijų naujienų svetainei „TechCrunch“.

Reakcijų emotikonus „Facebook“ pasiūlė naudotis beveik prieš metus – paaiškėjo, kad tai yra populiarus patobulinimas.

Iki šiol reakcijų mygtukai buvo panaudoti daugiau nei 300 mlrd. kartų, populiariausia ir dažniausiai naudojama reakcija, anot „New York“ žurnalo, yra „meilė“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų