„Facebook“, „Google“ ir „Twitter“ pašalino 72 proc. neapykantos turinčių pranešimų

Informacinių technologijų (IT) kompanijos „Facebook“, „Google“ ir „Twitter“ per pastaruosius metus pašalino 72 proc. neapykantos turinio (angl. hate speech) turinčių žinučių iš savo socialinių puslapių platformų, rašoma Europos Komisijos pranešime.
Keiksmai
Keiksmai / 123rf.com nuotr.

Rezultatai pagerėjo IT įmonėms pasirašius sutartį su Europos institucijų įdiegtu nauju Elgesio kodo reglamentu.

2016 metais gegužės mėnesį priimtas „Elgesio kodas kovojant su nelegaliu neapykantos turiniu internete“ buvo pasirašytas Europos Komisijos ir keturių IT kompanijų („Facebook“, „Microsoft“, „Twitter“ ir „YouTube“). Juo siekiama iš interneto panaikinti rasistiško ir ksenofobiško turinio turinčias žinutes.

Duomenys rodo, kad IT kompanijos 89 proc. galimai neapykantos turinio turinčius pranešimus peržiūri per 24 val.

74 proc. tokių pranešimų yra pašalinami kaip netinkami. 2016 metais šie skaičiai atitinkamai siekė 40 ir 28 proc.

„Google EMEA" prezidentas Mattas Brittinas verslo naujienų protalui CNBC sakė, kad „Google" turi apie 10 tūkst. darbuotojų, kurie šalina netinkamo pobūdžio turinį.

Europos Komijos skaitmeninių rinkų viceprezidentas Andrus Ansipas teigė, kad tokie geri rezultatai yra pasiekti dėl IT įmonių ir visuomenės bendradarbiavimo bei pridūrė, kad internetas nėra vieta neapykantai reikšti.

„Elgesio kodas veikia, nes jis parodo, kad gerbiame minčių laisvę. Internetas yra vieta, kur žmonės gali pasidalinti savo įžvalgomis ir rasti informaciją. Niekas internetinėje erdvėje neturėtų jaustis nesaugiai ar būti įžeistas“, – pranešime teigė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis