„Facebook“ griežtina kovos su melagingų žinių platintojais priemones

Socialinio tinklo „Facebook“ valdytojai paskelbė apie pakeitimus taisyklių, pagal kurias sprendžiama, ką daryti su puslapiais, pažeidžiančiais dezinformacijos ir melagingų naujienų platinimą draudžiančius reikalavimus: naujos taisyklės turėtų užkirsti kelią tiems naujienų šaltiniams, kurie veikia didelių tinklų principu ir nuo „Facebook“ blokavimo priemonių nukenčia tik iš dalies, rašo „The Verge“.
"Facebook"
"Facebook" / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

„Facebook“ skelbia, kad nuo šiandienos jie galės blokuoti ne tik melagingas naujienas skleidžiančius puslapius, bet ir su jais susijusius (afilijuotus) puslapius, kurie patys savaime „Facebook“ bendruomenės standartams formaliai nenusižengia.

„Facebook“ atstovai aiškina, jog tokia nauja taisyklė skirta specialiai tam, kad giminingi puslapiai ar grupės nebūtų panaudojami kaip pašalinto puslapio pamaina. Iki šio pakeitimo „Facebook“ puslapis arba grupė galėjo būti susieti su pašalintu puslapiu tik tuomet, jeigu jis buvo sukurtas po pašalinimo fakto. Po taisyklių atnaujinimo „Facebook“ galės šalinti susijusius puslapius net ir tuo atveju, jeigu jie buvo sukurti iki taisykles pažeidusio puslapio ištrynimo.

Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad pakeitimas yra nukreiptas tik prieš melagingas naujienas platinančias organizacijas, tačiau iš tikrųjų jos galės būti taikomos ir prieš brukalų, autorių teises pažeidžiančios informacijos, neapykantos, žiaurių vaizdų, patyčių, erotinio ar pornografinio turinio platintojus. Ne visai netiksli ar stiprią visuomenės reakciją sukelianti informacija bus vertinama kaip taisyklių pažeidimas – norinčius suprasti, kur yra riba, skirianti šalintiną turinį nuo nešalintino, „Facebook“ nukreipia į savo didelės apimties bendruomenės standartų puslapį.

Siekiant puslapių savininkus tinkamai informuoti apie taisyklių pasikeitimus – ir tai, ar jų publikuojamas turinys neprasilenkia su socialinio tinklo taisyklėmis, – „Facebook“ atnaujino ir savo administracinį portalą, kuriame atsirado skirtukas „Page Quality“.

Šiame skirtuke puslapių savininkai gali pamatyti, kokie jų įrašai ir kita pasidalinta medžiaga yra nesuderinama su bendruomenės standartais, kurie įrašai pačių „Facebook“ ar trečiųjų šalių vertintojų pažymėti kaip melagingi ar klaidinantys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis