Šiuo metu „Facebook“ ir panašios kompanijos stebi, kaip žmonės naudojasi savo telefonais ir renka informaciją, pavyzdžiui, kaip dažnai tam tikras asmuo atsidaro savo jogos programėlę ir ką perka kokio nors prekybos centro tinklalapyje.
Vėliau „Facebook“ pasinaudoja šia informacija, kad padėtų įvairioms įmonėms rodyti tam žmogui pritaikytus reklaminius skelbimus.
„Apple“ teigia norinti, kad žmonės turėtų galimybę pasirinkti, ar nori dalyvauti šioje informacijos rinkimo sistemoje. „Facebook“ teigia, kad tokios reklamos padeda padaryti internetą nemokamą visiems.
Šių dviejų įmonių požiūriai į skaitmeninio gyvenimo ateitį kardinaliai skiriasi ir jos tikrai viena kitos nemėgsta – tai man detaliai paaiškino mano kolegos Mike'as Isaacas ir Jackas Nicasas.
Jackas kalbėjosi su manimi apie tai, kodėl vertėtų atkreipti dėmesį į dviejų technologijų gigantų kovą ir kuri įmonė teisi. Užbėgu už akių: jos abi šiek tiek teisios ir šiek tiek gudrauja