„Facebook“ ir „Apple“ mūšis dėl privatumo – kas teisus ir ką tai reiškia vartotojams?

Naujoji „Apple“ operacinė sistema suteiks vartotojams galimybę kontroliuoti, kurios programėlės gali stebėti jų elgesį internete. „Facebook“ teigia, kad labiausiai nukentės smulkūs verslai.
„Facebook“ programėlė „iPhone“ telefone
„Facebook“ programėlė „iPhone“ telefone / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Facebook“ ir smulkūs verslai visada „draugavo“, tačiau tai ypač aktualu būsimojo „Apple“ privatumo atnaujinimo kontekste.

Netrukus „iPhone“ gamintojas išleis naują operacinę sistemą – „iOS 14“ – kurios vartotojai turės kiekvienai atsisiųstai programėlei suteikti leidimą juos sekti. Turėdami tokį pasirinkimą, dauguma žmonių, skatinami privatumo sumetimų, greičiausiai tokio leidimo nesuteiks.

Ši žinia sukėlė daug nerimo kompanijai „Facebook“. Įmonė teigia, kad toks „Apple“ sprendimas pakenktų mažoms įmonėms – ir kai kurie reklamos specialistai su tuo sutinka.

Naujienos apie „Apple“ atnaujinimą jau sukrėtė reklamos mobiliuosiuose telefonuose ekosistemą, nes skaitmeninės žiniasklaidos kompanijos teigia, kad reikalavimas suteikti leidimą stebėti vartotojų reakciją į reklamą gali pakenkti tikslinių skelbimų efektyvumui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų