„Social Times“ pranešė, kad kai kurie vartotojai prie būsenos atnaujinimų eilutės ėmė matyti temų pasiūlymus, kaip #NationalPeanutButterCookieDay, #WorldBikeNakedDay, ar #LovingDay.” (Nacionalinė riešutų sviesto sausainėlių diena, pasaulio dviračių nuogalių diena, meilės diena).
Šis sumanymas neatrodo patrauklus – žmonės „Facebook“ naudoja tam, kad išreikštų tai, kas šauna į galvą, o ne tai, apie ką siūloma kalbėti.
Kitam vartotojui įrašo lange buvo primenama apie krepšinio rungtynes – „The Cavaliers“ are playing today. What's on your mind?“ Iš įrašų galima spėti, kad „Facebook“ seka vartotojų komentarus ir vėliau pagal juos pasiūlo temas įrašams.
Tikėtina, kad „Facebook“ svarsto apie tokį atnaujinimą visiems ir pasirinkusi keletą vartotojų tikrina jų reakciją.
Vis dėlto, kaip skelbia Thenextweb.com, šis sumanymas neatrodo patrauklus – žmonės „Facebook“ naudoja tam, kad išreikštų tai, kas šauna į galvą, o ne tai, apie ką siūloma kalbėti.
Be to, pavyzdžiuose pateikti siūlymai socialinio tinklo vartotojams greičiausiai skatintų tuščiažodžiavimą ir, jei tokia funkcija būtų paleista masiškai, tai greičiausiai padidintų nekokybiško turinio naujienų sraute.
Skirtingai nei „Twitter“, „Facebook“ nėra galimybės išjungti grotelių (hashtag) simbolio, taigi reikėtų susitaikyti su nuolatiniais pasiūlymais.