„Facebook“ kuria algoritmą įžengimui į Kinijos rinką

Didžiausią pasaulyje socialinį tinklą valdantį kompanija „Facebook“ šiuo metu kuria specialią programinę įrangą, kuri ribos pranešimus naujienų juostoje, priklausomai nuo vartotojo geografinės padėties. Tai esą turėtų padėti socialiniam tinklui gauti leidimą veiklai Kinijoje, skelbia šaltinis kompanijoje cituojantis dienraštis „The New York Times“.
„Facebook“ logotipas
„Facebook“ logotipas / Scanpix nuotr.

Planuojama, kad socialinio tinklo administratoriai patys neribos turinio kiniškame interneto segmente. Tam trečiajai šaliai, pavyzdžiui, Kinijos interneto tiekėjui, bus suteikta būtina programinė įranga. Tokia įranga leis riboti naujienų nepageidaujama tema skelbimą.

„The New York Times“ šaltinių teigimu, tai yra tik viena iš daugelio idėjų, kurios svarstomos dėl „Facebook“ veiklos internete. Kai kurios jų gali taip ir nebūtų įgyvendintos.

Šiuo metu „Facebook“ su tam tikrais apribojimais veikia Rusijoje, Pakistane, Turkijoje ir dar keliose šalyse. Socialinio tinklo administratoriai gali blokuoti tam tikrą turinį reikalaujant vietos valdžiai. Pavyzdžiui, antrąjį praėjusių metų pusmetį dvidešimties šalių valdžios prašymu buvo užblokuota 55 tūkst. pranešimų.

Kinijoje „Facebook“ yra uždrausta pagal 2009 metais priimtus įstatymus.

„The New York Times“ teigimu, „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas palaiko santykius su Kinijos vadovais ir net pradėjo mokytis kinų kalbos. Oficialūs kompanijos atstovai taip pat neslepia susidomėjimo Kinijos rinka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų