„Facebook“ laukia dideli išvaizdos pokyčiai, kurie jau dabar rodomi naudotojams

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ netrukus atrodys visai kitaip, nei šiandien įprasta daugeliui žmonių.
Naujojo „Facebook“ dizaino tamsusis režimas
Naujojo „Facebook“ dizaino tamsusis režimas / Facebook.com

Kai kuriose pasaulio vietose naujasis feisbuko dizainas jau dabar yra aktyvuojamas, o Lietuvoje kai kuriems vartotojams yra pateikiamos tik demonstracijos, ko tikėtis. O tikėtis reikia didesnio, lengviau skaitomo šrifto, galimybės nuotraukas peržiūrėti pilno ekrano režimu ir švaresnio dizaino, kuriame daugiau vietos užima ne tekstas, o vaizdai. Kai kuriems vartotojams svarbiausias pokytis bus galimybė įsijungti „tamsųjį režimą“, kuomet fonas būna pilkas/juodas, o raidės – baltos. Toks vaizdas kai kuriems vartotojams būna ne tik patrauklesnis – tai aktualu ir žmonėms, kurių išmaniųjų įrenginių akumuliatoriai greitai išsikrauna. Mat OLED matricų pagrindu pagaminti ekranai tamsesnėms spalvoms atvaizduoti sunaudoja mažiau energijos.

Tačiau išvaizdos pokyčiai – ne vienintelė naujovė. Šiek tiek keisis ir navigacija tinklo viduje. Žinoma, feisbuko kūrėjai tvirtina, kad bus patogiau ir paprasčiau, o reikiamus dalykus susirasite greičiau, tačiau užtikrintai teigti, ar naujesnis dizainas iš tiesų yra geresnis, galėsime tik po pusmečio naudojimo.

Kol kas neskelbiama, kada naujasis dizainas, kurį šiuo metu leidžiama išbandyti nedidelei vartotojų daliai, pasieks visus vartotojus – „Facebook“ gana lakoniškai informuoja, kad praneš.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis