Kai kuriose pasaulio vietose naujasis feisbuko dizainas jau dabar yra aktyvuojamas, o Lietuvoje kai kuriems vartotojams yra pateikiamos tik demonstracijos, ko tikėtis. O tikėtis reikia didesnio, lengviau skaitomo šrifto, galimybės nuotraukas peržiūrėti pilno ekrano režimu ir švaresnio dizaino, kuriame daugiau vietos užima ne tekstas, o vaizdai. Kai kuriems vartotojams svarbiausias pokytis bus galimybė įsijungti „tamsųjį režimą“, kuomet fonas būna pilkas/juodas, o raidės – baltos. Toks vaizdas kai kuriems vartotojams būna ne tik patrauklesnis – tai aktualu ir žmonėms, kurių išmaniųjų įrenginių akumuliatoriai greitai išsikrauna. Mat OLED matricų pagrindu pagaminti ekranai tamsesnėms spalvoms atvaizduoti sunaudoja mažiau energijos.
Tačiau išvaizdos pokyčiai – ne vienintelė naujovė. Šiek tiek keisis ir navigacija tinklo viduje. Žinoma, feisbuko kūrėjai tvirtina, kad bus patogiau ir paprasčiau, o reikiamus dalykus susirasite greičiau, tačiau užtikrintai teigti, ar naujesnis dizainas iš tiesų yra geresnis, galėsime tik po pusmečio naudojimo.
Kol kas neskelbiama, kada naujasis dizainas, kurį šiuo metu leidžiama išbandyti nedidelei vartotojų daliai, pasieks visus vartotojus – „Facebook“ gana lakoniškai informuoja, kad praneš.