Interneto tyrimų agentūra (kurią 2014 metais išsamiai ištyrinėjo „New York Times Magazine“), manoma, yra Kremliaus trolių ferma, kuri užsiima dezinformaciją skleidžiančių politinės tematikos puslapių kūrimu.
„Facebook“ pagalbos centre toks įrankis turėtų atsirasti iki metų pabaigos, tvirtina socialinio tinklo šeimininkai.
Gigantiškas socialinis tinklas po pernykščių JAV prezidento rinkimų pateko po padidinamuoju stiklu – kilo rimtas įtarimas, kad Rusija, naudodamasi interneto reklamomis, platino įvairias nesantaiką skleidžiančias nuomones ir paveikė rinkimų rezultatą.
Skaitmeninės Rusijos įtakos klausimas yra keliantis tiek daug nerimo ir galimai taip plačiai siekiantis, kad JAV Kongresas spalį netgi buvo išsikvietęs aukščiausiuosius „Facebook“, „Google“ bei „Twitter“ vadovus teikti parodymus Senato teisiniam komitetui. „Tai yra XXI a. nacionalinio saugumo iššūkis“, – šio klausymo metu sakė respublikonų senatorius Lindsey Grahamas.
„The Wall Street Journal“ įspėja, kad net ir pradėjus veikti tokiam apie užsienio įtaką informuojančiam portalui ši informacija nepasieks daugiau nei 100 mln. „Facebook“ vartotojų, kurie susidūrė su Kremliaus reklamomis arba įrašais, juos „palaikino“, jais pasidalino arba juos komentavo.
Oficialų „Facebook“ pranešimą apie Kremliaus įtakos nustatymo įrankį rasite čia.