„Facebook“ naujienų srautas nuvilia? Inovacijų ekspertas atsako, kaip jį vėl prisitaikyti sau

Keistų produktų reklamos ir užsienio garsenybių naujienos – ar anksčiau „Facebook“ naujienų sraute matydavote kažką geriau nei tai? Jau kurį laiką „Facebook“ rodo daugiau turinio iš žmonių ir grupių, kurių vartotojai neseka – daugeliui tai kelia susierzinimą. Laimei, egzistuoja keletas būdų, kaip efektyviau tvarkyti savo naujienų srautą ir ten matyti tai, ką norite, rašoma „Tele2“ pranešime spaudai.
Socialiniai tinklai
Socialiniai tinklai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Lukas Keraitis, „Tele2“ Inovacijų ekspertas, dalijasi patarimais, kaip „Facebook“ naudojimo patirtį kompiuteryje sau gali pagerinti kiekvienas.

Pamokykite „Facebook“ algoritmą

„Anksčiau „Facebook“ matydavote turinį, kurį kuria jūsų sekami žmonės, draugai ar viešina puslapiai bei grupės, kuriose esate. Tačiau jau kurį laiką didelę naujienų srauto dalį užima jums rekomenduojamas turinys (angl. Suggested Content), kuriuo patenkinti yra ne visi. Tarp naujo turinio pasitaiko daug reklamų ir socialinis tinklas tikrai ne visada teisingai nuspėja, kas jums patiks. Todėl siūlau pamokyti savo algoritmą“, – šypteli L.Keraitis.

Šiek tiek naujienų srautą galima paveikti, aiškiai nurodant, ko nenorite jame matyti. „Facebook“ suteikia galimybę pažymėti, kad jums nepatinka tam tikras įrašas ar temos. Tam tereikia paspausti tris taškelius virš nepatinkančio įrašo ir pasirinkti „Paslėpti įrašą“ (angl. Hide post). Tai turėtų padėti algoritmui geriau suprasti jūsų pageidavimus.

Sumažinkite reklamų skaičių su šiais plėtiniais

Kai standartinės „Facebook“ funkcijos nepadeda, galima pasitelkti naršyklių plėtinius. Vienas iš populiariausių yra „Fluff Busting Purity“, skirtas „Chrome“ naršyklei. Juo naudojantis galima kruopščiai kontroliuoti, kas bus matoma naujienų sraute, pavyzdžiui, paslėpti tam tikrus įrašų tipus ar net temas. Tereikia įdiegti plėtinį, tada „Facebook“ puslapyje, viršuje dešinėje paspausti „FBP“ mygtuką ir pasirinkti norimus nustatymus.

„Šis plėtinys leidžia slėpti labai įvairų turinį, sumažina ir reklamų skaičių. Galima netgi nustatyti, kad matytumėte mažiau šuniukų, kačiukų, naujagimių ar ką tik susituokusių porelių nuotraukų. Tačiau svarbu žinoti, kad tai gali sulėtinti puslapio užsikrovimo greitį, jei plėtinyje įjungta daug filtrų“, – teigia „Tele2“ atstovas. Kitas panašus įrankis – „Social Fixer“.

Šis plėtinys leidžia pritaikyti naujienų srauto išvaizdą pagal savo poreikius: galite išjungti reklamas, grupės įrašus ar tam tikrus turinio tipus. Be to, „Social Fixer“ suteikia galimybę pažymėti „Facebook“ paskyras pagal spalvas, kad greičiau rastumėte svarbią informaciją.

Paslėpkite naujienų srautą darbo metu Dar vienas „Chrome“ naršyklės įrankis, skirtas produktyvumui palaikyti, yra „Facebook News Feed Eradicator“. Šis plėtinys leis visiškai išjungti naujienų srautą, rodomą jūsų „Facebook“ paskyroje – vietoje to matysite įkvepiančias citatas.

„Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie nori išvengti blaškančios informacijos darbo metu. Įjungiu šį plėtinį, kai reikia tikrai susikaupti. Kartais ir darbo reikalais tenka užsukti į „Facebook“ – peržiūrėti renginius ar paieškoti informacijos puslapiuose, bet su šiuo plėtiniu naujienų srautas nebevagia dėmesio“, – aiškina L.Keraitis.

Naudokitės „Messenger“ programėle kompiuteryje

Jei naudojatės „Facebook“ pokalbiais darbe, apsvarstykite galimybę atsisiųsti atskirą, oficialią „Messenger“ programėlę kompiuteriui. Ji leis bendrauti su „Facebook“ kontaktais be būtinybės lankytis naujienų sraute. Tai ypač patogu tiems, kurie siekia būti produktyvesni darbe.

„Lengviau susikaupti ties darbais, kai pokalbiai yra atskirame lange. Taip „Messenger“ leis bendrauti su kolegomis ir draugais per „Facebook“ nepersijungiant į pagrindinį tinklapį. Tai puikus sprendimas, naudotis socialiniu tinklu, apeinant naujienų srautą“, – sako „Tele2“ Inovacijų ekspertas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis