Augantis „Messenger“ populiarumas suteikia „Facebook“ galimybę didinti pasiekiamumas, kompanijai siekiant sukurti taikomųjų programų „šeimą“ už socialinio tinklo ribų.
„Šios kelionės link vieno milijardo metu mes stengėmės suteikti pačią geriausią patirtį šiuolaikinės komunikacijos srityje“, – sakė „Facebook“ viceprezidentas Davidas Marcusas.
Šiuo metu pats socialinis tinklas „Facebook“ turi daugiau nei 1,6 mlrd. vartotojų, o kompanijos 2014 metais už maždaug 20 mlrd. JAV dolerių įsigyta susirašinėjimo programėle „WhatsApp“ jau naudojasi daugiau nei 1 mlrd. vartotojų.
„Facebook“ „šeimai“ taip pat priklauso ir socialinis nuotraukų tinklas „Instagram“, kuriuo naudojasi per 500 mln. žmonių.
D.Marcuso teigimu, šiuo metu pagrindinės „Messenger“ rinkos yra Šiaurės Amerika, Australija, Didžioji Britanija, Prancūzija ir dar kelios Europos šalys, o taip pat Filipinai, Tailandas.