Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Facebook“ pasiūlys įrankį, leidžiantį valdyti duomenų srautus

„Facebook“, spaudžiama griežtini privatumo taisykles visoje savo platformoje, antradienį pranešė įdiegianti įrankį, leisiantį naudotojams valdyti duomenis, kuriuos bendrovė gauna iš kitų programų ir svetainių apie naudotojų internetinę veiklą.
Facebook
Facebook / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovė sukūrė funkciją, kuri leidžia pamatyti, kokią naudotojų veiklą, vykdomą už bendrovės programų ribų, stebi „Facebook“ per mygtukus „patinka“ ir kitas priemones.

Naujoji funkcija leis išjungti tokią stebėjimo galimybę, priešingu atveju stebėjimas bus tęsiamas taip, kaip tai buvo daroma iki šiol.

Įrankis, anksčiau žinomas kaip „Išvalyti istoriją“ (angl. Clear history), dabar vadinsis šiek tiek keisčiau – „Veikla ne „Facebook“ platformoje“ (angl. Off-Facebook activity).

Funkcija pirmiausia bus prieinama Pietų Korėjoje, Airijoje ir Ispanijoje, kadangi „Facebook“ dažniausiai naujas funkcijas pristato mažesnėse rinkose. Bendrovė nenurodė, kada ji bus prieinama Jungtinėse Valstijose ir kitose šalyse, tik paminėjo, jog tai įvyks „artimiausiais mėnesiais“.

„Tai yra dar vienas būdas suteikti žmonėms daugiau skaidrumo ir kontrolės „Facebook“ tinkle“, – sakoma bendrovės pranešime.

Šiuo metu komercinės svetainės, kuriose apsilanko klientai, turintys ir „Facebook“ paskyras, gali teikti „Facebook“ tokio apsilankymo informaciją, kad socialinis tinklas parinktų konkrečiam asmeniui aktualius skelbimus, susijusius su jo ieškotais produktais.

„Manome, kad tai gali turėti tam tikrą poveikį mūsų verslui, tačiau tikime, kad svarbiau yra suteikti žmonėms galimybę kontroliuoti savo duomenis“, – pridūrė bendrovė.

Praėjusį mėnesį JAV reguliuotojos skyrė „Facebook“ rekordinę 5 mlrd. JAV dolerių baudą už duomenų apsaugos pažeidimus bei paragino bendrovę peržiūrėti privatumo kontrolę ir priežiūrą socialiniame tinkle.

„Mes sutikome sumokėti istorinę baudą, tačiau dar svarbiau yra tai, jog atliksime svarbius struktūrinius pakeitimus, susijusius su produktų kūrimu ir įmonės valdymu“, – tuo metu pareiškė „Facebook“ vadovas ir pridūrė: „Ketiname nustatyti visiškai naują mūsų pramonės standartą.“

„Scanpix“/AP nuotr./Markas Zuckerbergas
„Scanpix“/AP nuotr./Markas Zuckerbergas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos