Šis „pagerinimas“ ima pasiekti pirmuosius naudotojus, tad jei kol kas pokalbių lange nematote video reklamų, tai yra tik laiko klausimas.
Ši pokalbių programėlė jau seniau pradėjo rodyti statines reklamas. Jos, pasak „Facebook“, nesumažino naudojimosi „Facebook Messenger“ programėle.
„Facebook“ tikina, kad jiems svarbiausia yra naudotojų patirtis ir jie stebės, kaip elgiamasi matant naujas video reklamas. Jie seks, ar programėlė naudojama mažiau ir kaip pasikeitė parašomų žinučių skaičius pradėjus transliuoti reklamas.
Būtų juokinga, jei nebūtų graudu, rašo technologijos.lt.
„Jei tu pastoviai bendrauji su savo draugais per „Messenger“, tai nelabai ir turi pasirinkimą nepaisyti erzinančių reklamų“, – teigiama straipsnyje.
Seniau „Facebook“ pripažino, kad jiems sunkiai sekasi surasti naujų vietų reklamų talpinimui, tad štai buvo sugalvota naujų reklamų vieta ir forma.