15min skaitytojas Rimas papasakojo tokią istoriją. Jis pastebėjo, kad pastaruoju metu jo draugės pradėjo žymėti Rimą keistose nuotraukose. dažniausiai – akinių „Ray-Ban“ nuotraukose ir galerijose.
„Visa laimė, kad neleidau savęs tag'inti, nes būčiau prisidaręs bėdos ir vargo“, – rašo skaitytojas Rimas. Jis pastebėjo, kad viruso „belaisviais“ jau tapo ir kai kurie žinomi žmonės. Jie, ko gero, leidžia visiems save žymėti nuotraukose, nes turi daug „Facebook“ draugų. Tačiau aklai leisti visiems save tag'inti bet kur tikrai nevertėtų.
Visa laimė, kad neleidau savęs tag'inti, nes būčiau prisidaręs bėdos ir vargo.
Kas nutinka, kaip „Facebook“ virusas plinta?
Jei leidžiate save pažymėti nuotraukoje ar galerijoje, jų FB profilio galerijose kaipmat išdygsta bevardė galerija su „Ray-Ban“ akinių reklamomis. Ši galerija – labai ilga (priklauso nuo pažymėtų draugų skaičiaus). Ir kiekvienoje nuotraukoje pažymėtas vis kitas jūsų draugas (jei jis leidžia virusui save užtag'inti).
Išpirkos reikalaujantis virusas
Aukščiau minimas virusas – sukurtas daugiau marketingo tikslams.
Tačiau yra kita jo atmaina su „Ray-Ban“ nuotraukų galerijomis. Ant sukčių kabliuko užkibusios aukos, užuot įsigijusios prabangius saulės akinius „Ray-Ban“ su 90 proc. nuolaida, gali atsisveikinti su santaupomis.
Be paskyrų savininkų sutikimo sukčiai publikuoja nuotraukas, reklamuojančias „Ray-Ban“ saulės akinius su didele nuolaida. Bandant juos įsigyti fiktyvioje internetinėje parduotuvėje aukos susiduria su keliomis rizikomis: negana kelių prarandamų dolerių, sumokamų už norimus akinius, sukčiai pasisavina mokėjimo kortelės duomenis. Kadangi šie mokėjimo duomenys siunčiami internetu nešifruoti, bet kuris kibernetinis nusikaltėlis gali juos lengvai perimti ir pasisavinti pinigus.