„Facebook“ teigia, kad naujienų sraute bus matoma daugiau turinio (nuotraukų, vaizdo įrašų, būsenos atnaujinimų ir nuorodų) iš tų draugų, su kuriais dažniausiai bendraujate socialiniame tinkle, rašo Venturebeat.com.
Pamėgtų ar reklaminių puslapių skelbiama informacija taip pat bus rodoma, tačiau atsidurs žemesnėse naujienų srauto pozicijose.
„Facebook“ vartotojus pasieks mažiau pranešimų apie tai, ką pakomentavo draugai ar kokius puslapius jie mėgsta. Kartais tokie būsenos atnaujinimai gali būti ir visiškai pašalinti iš naujienų srauto.
Galiausiai, „Facebook“ tikina algoritmą pakeitę taip, kad iš to paties šaltinio keletą kartų nebematytumėte to paties pranešimo. Tai negalios tiems, kas turi mažą draugų skaičių.
„Facebook“ atstovai teigia, kad pakeitimai padaryti atsižvelgus į vartotojų pageidavimus.
Pokyčius neigiamai vertina bendrovės, kurios didelę dalį auditorijos pasiekia per „Facebook“.