Parduotuvė, kuri bus atidaryta gegužės 9 d., yra įsikūrusi pagrindiniame „Meta“ padalinio „Reality Labs“ miestelyje Silicio slėnyje, Burlingame, Kalifornijoje. Šis padalinys kuria aparatinės įrangos gaminius, kuriuos bendrovė ketina čia pardavinėti, tarp jų – ir „Ray-Ban“ išmaniuosius akinius, „Portal“ vaizdo skambučių įrenginius ir „Oculus VR“ ausines.
Kaip skelbia „Reuters“, šviesaus medžio ir minimalistinio interjero parduotuvės dizainas primena „Apple Inc“ estetiką, kurią ji pradėjo taikyti prieš daugiau nei du dešimtmečius, įrengdama mažmeninės prekybos parduotuves.
Įmonės vadovas Markas Zuckerbergas sako, kad 3D virtualių pasaulių tinklas, orientuotas į socialinį ryšį, gali tapti kita didele kompiuterine platforma, tačiau įspėjo, kad gali prireikti maždaug dešimtmečio, kol bendrovės investicijos į tai atsipirks.
Tuo tarpu lėtėjant augimui ir bendrovei vis dar beveik visiškai priklausomai nuo pajamų iš skaitmeninės reklamos, „Meta“ mažina kai kurias ilgalaikes investicijas.
„Meta“ ne tik reklamuoja savo techninės įrangos įrenginius vartotojams, bet ir vis dažniau siūlo juos įmonėms. Parduotuvėje ji pademonstravo konferencinius pokalbius, kuriuose galima naudoti virtualios realybės avatarus ir tradicinius vaizdo skambučius.
Bendrovė eksperimentuoja su papildytosios realybės technologija, kuri leistų vartotojams prisijungti prie konferencijų kaip avatarams per portalą, nenaudojant ausinių, sakė Micahas Collinsas, produktų valdymo direktorius, dirbantis su įmonėms skirtais produktais.
M.Collinsas pripažino, kad įmonėms skirtas 3D virtualių pasaulių tinklo verslas dar tik formuojasi, o atstovas spaudai sakė, kad daugiausia „Horizon Workrooms“, VR konferencijų technologija, naudojama „Meta“ viduje.
Vis dėlto, pasak Kolinso, bendrovė šioje srityje regi galimybes.
Nors daugelis produktų vis dar yra labai ankstyvos stadijos, „yra ganėtinai daug dalykų, kurie suteikia mums pasitikėjimo nerti į šią sritį“, – sakė jis.