Dviejų šių platformų palyginimas nėra atsitiktinis – vaizdo įrašų patformos kūrimo iš „Facebook“ ekspertai tikėjosi jau seniai. Jei „Facebook“ nori, kad vartotojai socialiniame tinkle praleistų daugiau laiko, taigi ir gauti daugiau pajamų, bendrovei reikia sukurti kažką panašaus į „Youtube“, kur vartotojai galėtų ieškoti vaizdo įrašų, o ne tik laukti, kol jie atsiras savaime.
„Facebook“ teigia, kad naują funkciją už keleto mėnesių jau galės išmėginti „OS ir „Android“ vartotojai.
„Facebook“ sako, kad vaizdo įrašai, kuriuos vartotojai matys socialinio tinklo aplikacijoje, bus parenkami pagal tai, kuriuos vaizdelius vartotojai žiūrėjo, kuriais dalinosi ir kuriuos persiuntė draugai. Dalį įrašų sudarys pasaulio aktualijos.
Viskas priklausys nuo to, kaip į naują platformą reaguos vartotojai – jei nauja vaizdo įrašų platforma pasiteisins, ir taip milžinišką srautą turintis socialinis tinklas gali tapti rimtu konkurentu „Youtube“.
O kol kas socialinis tinklas eksperimentuoja su vaizdo įrašų pateikimu. „Facebook“ plečia susijusių vaizdo įrašų funkciją ir rodo reklaminius klipus.
„Facebook“ teigia, kad naują funkciją už keleto mėnesių jau galės išmėginti „OS ir „Android“ vartotojai.
Kaip veiks ši platforma, galite pasižiūrėti vaizdo įraše.