Oficialiame tinklaraštyje „Facebook“ šią tinklo veikimo permainą įvardina kaip „gyvenimo kokybės pagerinimą“: „Žmonės tiesiog tikisi, kad jiems susidomėjus garso įrašu bus girdimas ir jo garsas, tad automatinis garso įjungimas suteikia sklandesnę patirtį. Be to, taip užtikrinama, kad naudotojų ausis pasieks reklamų garsas. Laimei, garsas nebus įjungiamas telefonuose, kurie tuo metu veikia tylos režimu, be to, naudotojai gali savarankiškai išjungti automatinį garso paleidimą nustatymuose radę eilutę „Videos in News Feed Start With Sound“. Naujovė visus socialinio tinklo naudotojus turėtų pasiekti iki šių metų pabaigos, rašo engadget.com.
„Facebook“ atliko ir tam tikras vaizdo įrašų atvaizdavimo mobiliuosiuose įrenginiuose savybes. Dabar po kelių sekundžių įrašo peržiūros, tas įrašas užpildys visą telefono ekraną, bet tik iki tol, kol vartotojas nenuspręs paslinkti naujienų sienos kuria nors kryptimi. Be to, patį vaizdo įrašą galima nutempti į įrenginio ekrano kampą, tokiu būdu gaunant „ekranas ekrane“ vaizdą, netrukdantį ir matyti įrašą, ir toliau tikrinti „Facebook“ naujienų srautą ar, „Android“ įrenginiuose, netgi pereiti į kitas programėles toliau žiūrint vaizdo įrašą iš socialinio tinklo.
Be to, „Facebook“ ėmėsi kurti programėles išmaniesiems televizoriams ir TV priedėliams. Dabar programėlės sukurtos „Apple TV“, „Amazon Fire TV“ ir „Samsung Smart TV“ platformoms, tačiau ateityje šis sąrašas plėsis.