„Instant Articles“ kurį laiką naudojo keli šimtai pasaulio naujienų kanalų. Remdamasi iš jų gautais duomenimis, „Facebook“ teigia, kad „Instant Articles“ straipsnius žmonės skaito 20 proc. dažniau, o tekstų dalinimasis išauga 30 procentų.
„Mes akivaizdžiai matome, kad „Instant Articles“ žmonėms leidžia skaityti patogiau, o naujienų kanalams – pasiekti kur kas didesnę auditoriją“, – bendrovės tinklaraštyje rašė „Facebook“ produktų vadovas Joshas Robertsas.
„Facebook“ pranešė ir apie naujas partnerystes, kurios į „Instant Articles“ leis įtraukti naujų duomenų analizės ir publikavimo įrankių. Tarp jų – „WordPress“, „Medium“, „Share This“ „Adobe Analytics“, „Chartbeat“, „Nielsen“.
„Instant Articles“ taip pat bus galima publikuoti ir reklaminį turinį. Jį naujienų kanalai galės išskirti kitu šriftu, tekste specialiu formatu nurodyti turinio rėmėjus ir įdėti logotipą.
„Instant Articles“ – tie patys naujienų portalų straipsniai, tik „Facebook“ aplinkoje. Juos naujienų sraute bus galima atpažinti iš žaibo formos ženkliuko ant nuotraukų. „Instant Articles“ straipsniai palaiko daugumą portalų funkcionalumų, įskaitant nuotraukas bei galerijas, vaizdo įrašus bei susijusius tekstus.
Pagrindinis „Instant Articles“ privalumas prieš kitus „Facebook“ publikuojamus straipsnius tas, kad jie užsikrauna labai greitai – greičiau nei per vieną sekundę. Tai pabrėžia visos JAV žiniasklaidos priemonės, jau išbandžiusios funkciją.