Greitai socialinis tinklas gebės identifikuoti, ką rašote „Facebook“ paskyroje, taip pat jūsų žinutes ir kitą profilyje esantį turinį. Visa tai turėtų būti panaudojama tam, kad gautumėte tikslesnius pasiūlymus ir būtų praplėstos kitos galimybės, rašo engadget.com.
Pavyzdžiui, jeigu „Facebook“ ant savo sienos paskelbsite, kad norite būti kur nors pavežėtas arba pasišnekučiuosite su draugu, kada norėtumėte būti paimtas, „Facebook“ gali jums nusiųsti „Uber“ arba „Lyft“ paslaugų pasiūlymą per „Messenger“ transporto integraciją.
Esminis sistemos kūrėjų iššūkis yra atskirti žargoną ir kitus painius žmonių kalbos dalykus, kuriuos dirbtinio intelekto programos sunkiai supranta.
„Facebook“ tokia technologija siekia padėti sutvarkyti pardavimų įrašus, atrinkti užkratą arba socialiniame tinkle paslėpti neapykantą kurstančią kalbą.
Anot „Facebook“, dirbtinio intelekto sistemos jau daugiau kartų nei žmonės praneša apie įžeidžiančias ar socialinio tinklo taisyklių neatitinkančias nuotraukas.
Akivaizdu, kad socialinio tinklo sistema gali būti naudinga vartotojams ir internetą pavesti saugesne vieta, tačiau ji tuo pat metu kelia ir privatumo klausimų.