Anot E.Musko, dauguma skrydžių netruktų netgi pusvalandžio. Ir, kas smagiausia, kaina vienam keleiviui turėtų būti panaši į tokio paties atstumo skrydį ekonominėje klasėje įprastu lėktuvu.
BFR, skirtingai nei visos ligšiolinės „SpaceX“ raketos, bus daugkartinės – nebus prarandamas nė vienas komponentas. Jos bus tinkamos TKS atsargų papildymui, palydovų iškėlinėjimui, kosminių šiukšlių rinkimui, skrydžiams į Mėnulį ir net Marsą.
BFR keliamoji galia bus 150 tonų krovinio, lyginant su kol kas dar nė karto nepanaudotos „Falcon Heavy“ 30 tonų. Anot E.Musko, šios raketos keliamoje kapsulėje yra tiek erdvės, kad joje gali tilpti veidrodis, paviršiaus plotu net 10 kartų lenkiantis palydovo „Hubble“ veidrodį – ir jo net nereikėtų sulankstyti transportavimo metu.
Daugybės variklių naudojimas užtikrins, kad keleivinė kapsulė bus tokia pati patikima, kaip ir įprastas lėktuvas bei galės nusileisti net tada, jei kuris nors iš variklių sugestų. Be to, projektuojamos kapsulės tikslumas būtų toks didelis, kad net nereikėtų atraminių kojelių.
„SpaceX“ šios raketos kūrimo darbus ketina finansuoti prigamindama ir naudodama didelį laivyną dabartinių raketų ir kapsulių – „Falcon 9“, „Falcon Heavy“ ir „Dragon“, o po to visus gamybinius pajėgumus ir gaunamas pajamas nukreipdama į darbus, susijusius su BFR.