Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Finora Bank“ klientų tapatybę tvirtins startuolio „iDenfy“ dirbtinio intelekto sprendimas

Lietuvoje veikiantis estiško kapitalo bankas „Finora Bank“ pradeda bendradarbiauti su automatizuotų tapatybės patvirtinimo ir pinigų plovimo prevencijos (AML) sprendimų startuoliu „iDenfy“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„iDenfy“ klientų sėkmės komandos vadovė Greta Makarevičiūtė
„iDenfy“ klientų sėkmės komandos vadovė Greta Makarevičiūtė

„Ši partnerystė padės mums atsakingiau ir paprasčiau valdyti sukčiavimo riziką bei leis realiuoju laiku gauti įžvalgų apie finansines operacijas. „iDenfy“ teiks dirbtinio intelekto (DI) technologija paremtas automatizuotas klientų tapatybės patvirtinimo paslaugas, kurios užtikrins „pažink savo klientą“ (KYC) ir pinigų plovimo prevencijos įstatymų atitiktį“, – sako „Finora Bank“ generalinis direktorius Aurelijus Šveikauskas.

Jis priduria, kad buvo iš anksto nuspręsta ieškoti technologinių sprendimų, kurie leistų efektyvinti veiklą, o „iDenfy“ pasirinktas, nes tai yra sertifikuotas ISO sukčiavimo prevencijos paslaugų teikėjas, kurio sprendimai apsaugoti „Lloyd's“ technologijų klaidų ir duomenų nutekėjimų kibernetiniu draudimu.

„Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su „iDenfy“. Su jų pagalba mūsų klientai gali keliais paspaudimais patvirtinti savo tapatybę“, – teigia A.Šveikauskas.

„iDenfy“ keturių žingsnių tapatybės patvirtinimo sprendimas naudoja asmenukių biometrinius duomenis. Vartotojai pirmiausia turi pasirinkti dokumento tipą bei jį išdavusią šalį ir įkelti į sistemą dokumento kopiją (paso ar asmens tapatybės kortelės nuotrauką). Po to sistema vartotojo paprašo padaryti savo nuotrauką (asmenukę), kad algoritmai galėtų sugretinti veidą su dokumentu ir keliomis AML duomenų bazėmis.

Siekiant išvengti neteisėto prisijungimo į sistemą įtrauktas ir algoritmas, nustatantis ar vartotojas yra tikras, gyvas ir nemiegantis asmuo. Tai prideda dar vieną saugumo sluoksnį ir užkerta kelią nusikaltėliams. Visas procesas trunka mažiau nei minutę.

„iDenfy“ įkūrėjas ir vadovas Domantas Čiuldė priduria, kad startuolis taip pat turi ekspertų komandą, kuri verifikacijos rezultatus tikrina 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, užtikrindama, kad apgaulingi vartotojai negalėtų pasiekti banko tinklo.

„Džiaugiamės galėdami suvienyti jėgas su „Finora Bank“ ir padėti jiems plėstis į naujas rinkas su patobulinta, visiškai suskaitmeninta prisijungimo patirtimi. Tikimės, kad ši partnerystė padės bankui užtikrinti aukštą paslaugų kokybę ir saugumą savo klientams“, – teigia „iDenfy“ vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos