„Fortnite“ konkurentas su siaubo elementais: adrenalinas liesis per kraštus

„Battle Royale“ žanrui priskiriamas „Hunt: Showdown“ žaidėjus stebina ne tik įspūdingos grafikos pasauliu, tačiau ir tamsia istorija bei kraupiu pasauliu. Šį žaidimą kuria „Crytek“ kompanija, pagarsėjusi kraują ir kompiuterio komponentus kaitinančiais žaidimais, tokiais kaip originalusis „Far Cry“ ar „Crysis“.
„Hunt: Showdown“
„Hunt: Showdown“ / Crytek iliustr.

Tiesa, būtina pažymėti, kad kūrėjai dar nepasiruošę skelbti žaidimo kūrimo darbų pabaigos ir jį nuolat atnaujina, o šiuo metu jam yra priklijuota „Early Access“ (ang. Išankstinis išleidimas) etiketė.

Žaidimo veiksmas vyksta kraupiame, vesternu trenkiančiame XVIII amžiaus pasaulyje, kuriame žaidėjai, priešingai nei įprasta kituose „battle royale“ žaidimuose, tokiuose kaip „Fortnite“, turės bijoti ne tik vienas kito, bet ir zombių, nuodingų skėrių ar kitų makabriškų baisybių. Situacijos negerina ir itin realistiška žaidimo grafika. Puolantys siaubūnai yra ypač įtikinami, šviesos efektai stulbinančio grožio, o jei žaisite naktį, nenustebkite, jei vieną-kitą kartą nukrisite nuo kėdės.

Žaidimo eigoje monstrų medžioklę pradedate atsitiktinėje žemėlapio vietoje ir naudodami savo „tamsos regėjimą“ ieškote mėlynų blyksnių tolumoje. Taip randate užuominas, kur galima rasti pagrindinius žaidimo priešininkus ir sumažinate savo paieškos lauką.

O kai jau žaidimo žemėlapyje sutinkate didžiausią pabaisą, pasiruoškite sunkiai kovai. Ir net jo nugalabijimu veiksmas nesibaigs – po to reikės atlikti monstro ištrėmimą į pragarą. Tai bus zonos gynimo užduotis, kadangi prasidėjus trėmimo fazei visi aplink esantys žaidėjai savo tamsos regėjimo pagalba galės iš bet kurios žemėlapio vietos matyti, kur vyksta pagrindinis veiksmas, taigi sunkiai uždirbtą premiją teks ginti nuo kitų žaidėjų, kurie suspis prie lengvo grobio.

VIDEO: Hunt: Showdown | Laukiame

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis