Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

FTB už „iPhone“ telefono „nulaužimą“ sumokėjo mažiausiai 1,3 mln. JAV dolerių

JAV Federalinis Tyrimų Biuras (FTB) programišiams sumokėjo nemenką sumą, kad šie įsilaužtų į „iPhone“ telefoną, priklausiusį įtariamam teroristui.
Teisingumo departamentui nebereikia „Apple“ – pareigūnai patys įsilaužė į „iPhone“
Teisingumo departamentui nebereikia „Apple“ – pareigūnai ir bė jų įsilaužė į „iPhone“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

FTB direktorius Jamesas Comey atskleidė, kad programišiams už tai buvo sumokėta mažiausiai 1,3 mln. JAV dolerių (1,15 mln. eurų), rašo „The Guardian“.

FTB jau anksčiau pripažino, kad sumokėjo trečiajai šaliai už JAV ribų, kad jie įsilaužtų į San Bernardine šaudynes surengusio Syedo Farooko išmanųjį telefoną „iPhone 5c“.

JAV Teisingumo departamentas iš pradžių siekė, kad telefoną atrakintų patys jo kūrėjai „Apple“, tačiau technikos milžinė atsisakė tą daryti, teigdama, kad taip bus pažeistas visų jos telefonų saugumas.

JAV valdžios ir „Apple“ kova teisme buvo atšaukta, kai FTB atrado kitą būdą išgauti informacijai iš minėto telefono – pasamdė programišius, kurie sugebėjo surasti spragų telefono apsaugos sistemoje.

Ketvirtadienį Londone paklaustas, kiek FTB už tai sumokėjo, J.Comey atsakė: „Daug“. Perklaustas, kiek yra „daug“, jis pareiškė, kad „daugiau nei uždirbsiu šiame darbe, o jame dar būsiu septynerius metus ir keturis mėnesius“.

FTB direktorius per metus uždirba 180 tūkst. JAV dolerių. Tai reiškia, kad FTB sumokėjo mažiausiai 1,26 mln. JAV dolerių (nebeskaičiuojant keturių mėnesių).

J.Comey taip pat pridūrė, kad, jo akimis, buvo verta sumokėti tiek, kad pareigūnai prieitų prie informacijos įtariamo teroristo telefone. ​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento