„GameOn“ padėjo ne tik kūrėjams, bet ir mokslininkams
Be galo daug svečių, tyrinėjusių parodą, išmėgino naujausius žaidimus, inovatyviausias technologijas, pabendravo su žaidimų kūrėjais akis į akį, o taip pat prisidėjo ir prie mokslo plėtros. „GameOn“ lankytojai noriai klausėsi KTU pranešimų, konstravo robotų rankas, gilino mokslo žinias kartu su Kauno tvirtovės VII-ojo forto specialistais. Žaidimų kūrėjai išklausė fanų pastebėjimus apie savo projektus ir turėjo progą kiekvienam asmeniškai papasakoti, kodėl žaidime pasirinktas būtent toks meninis stilius, valdymas ar mechaniniai elementai.
Šiemet „GameOn“ erdvėse buvo galima išmėginti naują žaidimą „Stall Catchers“, kurį žaisdami žaidėjai prisidėjo prie Alzhaimerio ligos tyrimų. Pasak stendą stačiusių mokslininkų iš „Žmogaus skaičiavimų instituto“, per „GameOn“ savaitgalį buvo surinkta daugiau duomenų, nei per pastaruosius 6 mėnesius. Lietuvos ir kaimyninių šalių žaidėjai paplušėjo iš peties, spartindami kovą su Alzheimerio sindromo plitimu.
Buvo išrinkti nauji „GameOn“ čempionai
Viena svarbiausių ir įdomiausių renginio dalių – esporto turnyrai. Kaip pernai, taip ir šiemet geriausiųjų regiono komandų akistatos dėl įspūdingų trofėjų sutraukė tūkstančius fanų, kurie nevengė garsiai palaikyti savo mylimas komandas. Tiesa, abejose pagrindinėse esporto disciplinose triumfavo užsienio ekipos – „League of Legends“ turnyre pergalę iš lietuvių rankų išplėšė tarptautinė „Team Singularity“ komanda, o „Counter Strike: Global Offensive“ varžybose triumfavo estai „WASD Sports“.
Vis tik ir lietuviai gavo progą džiaugtis, nes greta pagrindinių turnyrų vykusios „KSU Hearthstone taurės“ varžybos išaiškino, kad geriausiai virtualiomis kortomis žaidžia lietuvis Tomas Dailidonis. Jam atiteko turnyro trofėjus ir 500 eurų piniginis prizas.
Konferencijos, palikusios neišdildomą įspūdį
„GameOn“ erdvėse ir vėl buvo galima pasisemti žinių specialiose konferencijose, skirtose plačiajai auditorijai, žaidimų kūrėjams ir jauniesiems „YouTube“ bei „Twitch“ fanams. Net trys atskiros konferencijų programos sutraukė tūkstančius lankytojų, kurie galėjo pasiklausyti savo srities profesionalų įvairiausiomis temomis – nuo žaidimų ir technologijų pristatymo iki sudėtingų techninių pranešimų apie žaidimų kūrimo subtilybes. Savo pranešimus „GameOn“ konferencijoje skaitė tokios industrijos įžymybės, kaip Ragnaras Thornquistas, Wojciechas Pazduras, Tomekas Gopas ir daugelis kitų.
Konferencijose netrūko ir diskusijų ypač opiomis temomis. Tiek šeštadienį, tiek sekmadienį „Žaidžia visi“ konferencijų salėje virė karštos diskusijos apie žaidimų rolę mokymosi procese, žaismo taikymą ugdyme ar tarpasmeninėje komunikacijoje. Pranešėjai aptarė ir simuliatorių naudą rengiant profesionalius lenktynininkus, o žaidimų industrijoje dirbančios moterys pasakojo apie iššūkius ir šios ypač universalios verslo šakos subtilybes.
Parodomoji programa kaip niekad kultūringa
Viso renginio metu įvairiose salėse vyko kvapą gniaužiantys pasirodymai. Abi renginio dienas žiūrovai galėjo mėgautis spalvingais ir muzikaliais cosplay pasirodymais, žvaigždžių varžybomis ir specialia menine programa.
Pirmąją žaidimų renginio dieną uždarė vienintelis Baltijos šalyse žaidimų muzikos koncertas, kurį pristatė „GameOn“ orkestras. Šio pasirodymo pagrindu tapo Vytauto Didžiojo universiteto kamerinis orkestras kartu su pritariamuoju mišriu VDU muzikos akademijos choru. Antrąją dieną taip pat netrūko muzikos ir meno – specialų pasirodymą surengė pasaulinio garso kompozitorius Austinas Wintory ir tapytoja Angela Bermudez.
Trokštantys daugiau šou elementų galėjo stebėti žvaigždžių pasirodymus žaidimuose. „GameOn“ metu buvo suorganizuotas masinis „Playerunknown‘s Battlegrounds“ žaidimo mūšis, kuriame dalyvavo net 80 renginio lankytojų. Čia buvo galima išvysti ir Joną Nainį, Justiną Jankevičių, Mantą Katlerį ir daugelį kitų žaidimams neabejingų garsenybių.
Į žaidimų šventės šurmulį įsitraukė ir Andrius Tapinas, kuriam teko susikauti su Lietuvos „Hearthstone“ čempionu Džiugu Martinkėnu. Vėliau A. Tapinas skaitė paskaitą specialioje turinio kūrėjų konferencijoje.
Renginio organizatoriai džiaugiasi, kad „GameOn“ kasmet sutraukia vis daugiau žaidimų kultūros gerbėjų. Augantis susidomėjimas tik dar kartą įrodo žaidimų kultūros svarbą šiandieninėje visuomenėje. Kitas „GameOn“ renginys planuojamas 2018-ųjų metų lapkritį.