Žaidimų konventas regione pirmą kartą buvo organizuotas 2015-ųjų metų spalį. Tūkstantinės „Siemens“ areną užplūdusių fanų minios paklojo pamatus naujoms kultūrinių renginių tradicijoms Lietuvoje. Kasmet augantis ir vis daugiau pramogų pasiūlantis „GameOn“ šiemet žada dar galingesnį nuotaikos ir žinių užtaisą visiems savo lankytojams.
„Penki metai vienu metu atrodo ir daug, ir mažai. Organizuojant tokio mąsto renginį laikas tiesiog skrieja pro šalį, atrodo dar nesenai sėdėjome kavinėje, o „GameOn“ tebuvo idėjos ant servetėlių, bet štai – švenčiame penkmetį“, – sako „GameOn“ komunikacijos vadovė Aurelija Vaitkevičiūtė. „Per tuos penkerius metus renginys ir kiekvienas jo elementas gerokai paaugo, o „GameOn“ idėja pasklido po Europą. Mus žino ir renginio laukia ne tik gerbėjai Lietuvoje bet ir didžiulė Europos žaidimų kūrėjų bendruomenė – nepriklausomi žaidimų kūrėjai ir pranešėjai laukia galimybės vėl aplankyti Vilnių. „GameOn“ užaugo, tad šiemet pradėsime naują renginio raidos etapą“.
Pasak organizatorių, ypatingas dėmesys šių metų renginyje bus skirtas elektroniniam sportui ir verslumui. Kompiuteriniai žaidimai ir kitos virtualios pramogos, kalbant apie pasaulinę rinką, jau senokai pagal pajamas lenkia kiną ir muziką. Šiemet tyrimų bendrovė „Nielsen“ paskelbė, kad žaidimų industrija pasiekė naują reikšmingą lūžio tašką. Šiuo metu virtualios pramogos yra populiariausios 22-38 metų žmonių tarpe, o tai reiškia, kad pirmoji su žaidimais išaugusi karta nė neketina mesti šio pomėgio, keičiasi galbūt tik pasirenkami žaidimai ir jiems skiriamas laikas.
„Tyrėjai pastebi, kad dabar brandos sulaukę žmonės nebemeta žaidimų, kaip tai nutikdavo anksčiau. Ir tai vyksta tikrai ne dėl to, kad šiuolaikiniai suaugusieji yra „suvaikėję“, – šypsosi renginio vadovas Florian Masuth. „Buvo tik laiko klausimas kada taip nutiks, anksčiau suaugusiųjų galimybes žaisti ribojo daug daugiau reiškinių nei socialinė stigma. Siekiant paversti žaidimus visuotine pramoga trūko technologinių galimybių, ar brandesnei auditorijai skirtų žaidimų įvairovės. Šiandien žaidimai nėra tik „šaudau, gaudau“. Žaidėjai gali varžytis tarpusavyje, gilinti savo žinias pasirinktose sferose, atrasti kitų šalių kultūrą ar siekti sveikos gyvensenos su mankštos ar šokių žaidimais. Žaidimai kaip reiškinys tapo sunkiai apibrėžiami, bet faktas, kad juos žaidžia kas ketvirtas planetos gyventojas tik įrodo – jie tapo neatsiejama populiariosios kultūros dalimi“.
Renginio organizatoriai įsitikinę, kad žaidimai yra ir viena sparčiausiai augančių kultūrinio ar ekonominio eksporto forma. Dėl šios priežasties „GameOn“ metu vėl organizuojamos konferencijos kūrėjams, o greta jų bus siūloma prisijungti prie Europos žaidimų kūrėjus vienijančios tinklaveikos programos „Meet to Match“. Pernai šios programos rėmuose „GameOn“ metu įvyko daugiau nei 200 dalykinių susitikimų, kurių metu Lietuvos žaidimų kūrėjai ir svečiai turėjo unikalią galimybę sutikti ir pabendrauti su juos dominančiais žaidimų leidėjais, investicijų fondais ir kitais tarptautinių įmonių atstovais.
Šių metų „GameOn“ esporto programą vainikuos finalinis „Baltic Masters Counter Strike: Global Offensive“ turnyro etapas, kuriam profesionalai ruošis visą sezoną, rungdamiesi internetu organizuojamuose atrankinėse varžybose. Tačiau nepamiršti ir „mėgėjai“: organizatoriai teigia, kad renginio partnerių organizuojami turnyrai sulaukia vis didesnio lankytojų dėmesio, tad šiemet jiems bus skirta dar daugiau vietos. „GameOn“ lankytojai bus kviečiami varžytis žaidžiant „Fornite“, „Apex Legends“, „Counter Strike: Global Offensive“, PUBG ir kitus karščiausius dabartinio laikmečio žaidimus.
Penktojo gimtadienio proga žaidimų konvento organizatoriai nutarė nudžiuginti savo gerbėjus papildomu renginiu, tad Rugpjūčio 23-25 dienomis „GameOn“ grįš į „Siemens Arena“ erdves, kur bus organizuojamas pirmasis „GameOn Lan Party“. „LAN Party“ formato renginiai yra skirti išskirtinai žaidėjų bendruomenei, mat jo metu lankytojai žaidžia iš savo namų atsineštais kompiuteriais. Šio renginio metu bus organizuojami mėgėjiški turnyrai, poilsio ir stalo žaidimų erdvės bei kitos pramogos. Žaisti neketinantys „LAN Party“ lankytojai galės stebėti čia pats vyksiantį „Baltic Masters League of Legends“ finalinį varžybų etapą.