Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„GameOn“ pradeda bilietų prekybą

Tūkstančius žaidimų mėgėjų kiekvieną rudenį po vienu stogu sutraukiančio žaidimų kultūros konvento „GameOn“ organizatoriai žada lapkričio 2–3 dienomis vykstantį renginį padaryti nepamirštamu visiems apsilankiusiems ir tikina, kad šiais metais išskirtinis dėmesys bus sutelktas į nepriklausomų žaidimų kūrėjų studijas, rašoma pranešime spaudai.
Parodos akimirka
Parodos akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„GameOn“ jau tapo kultiniu Baltijos šalių žaidimų industrijos renginiu, kuriame naujausius savo projektus pristato Lietuvos bei kaimynių šalių žaidimų kūrėjai ir technologijų kompanijos, vyksta milžiniška žaidimų kultūros konferencija ir svarbiausios Baltijos šalių esporto varžybos.

Renginio organizatorius Ridas Bušmanas džiaugiasi kasmet vis didėjančiu renginiu ir tikina, kad šiemet „GameOn“ komanda ketina dar kartą kilstelėti renginio kokybės kartelę bei pritraukti naujos auditorijos.

„Per keletą metų „GameOn“ lankytojų skaičius išaugo keleriopai. 2015-asiais turėjome apie 7 tūkstančius lankytojų, kas tuo metu buvo sunkiai suvokiama, o pernai suskaičiavome net 16 tūkstančių svečių. Be to, kiekvienais metais stengėmės pristatyti bent keletą naujovių. Pavyzdžiui, praėjusiais metais pirmą kartą suorganizavome simfoninį žaidimų muzikos koncertą, kuris vyks ir šiemet“, – pasakojo R. Bušmanas.

2018-ųjų naujovės

Pasak Rido Bušmano, šiųmetis „GameOn“ išlaikys visas per laiką ištobulintas pagrindines renginio dalis, tokias kaip žaidimų ir technologijų paroda, konferencijos, esporto ir cosplay varžybos ir jau minėtas žaidimų muzikos koncertas, tačiau komanda pasiryžusi tęsti tradiciją ir renginio svečiams pasiūlyti naujų patirčių.

„Šiemet ketiname ypač didelį dėmesį skirti nepriklausomiems žaidimų kūrėjams, todėl milžinišką parodos plotą skirsime savotiškam žaidimų miesteliui. Tuo tikslu savo komandą papildėme žmogumi, kuris buvo atsakingas už panašaus miestelio sukūrimą didžiausioje žaidimų parodoje pasaulyje „Gamescom“. Tikimės tokią pat atmosferą sukurti ir šiuometiniame „GameOn“, – kalbėjo renginio organizatorius.

Be dėmesio įspūdingai nepriklausomų žaidimų ekspozicijai, šiemet renginio prioritetu taps ir verslo svečiai. Bendradarbiaujant su užsienio kompanija „MeetToMatch“, bus įkurta speciali verslo susitikimų erdvė, kurioje verslo atstovai galės patogiai plėsti kontaktų ratą ateities projektams, o užbaigti pirmąją renginio dieną svečiai bus kviečiami žaidimais užpildytose dūzgėse.

Bilietai jau prekyboje

Kadangi „GameOn“ lankytojų ratas dar labiau išsiplėtė, šiais metais siūloma įsigyti net keletą skirtingų bilietų. Be įprastų renginio bilietų, šiemet taip pat bus platinami specialūs bilietų paketai, skirti verslo svečiams, žaidimų fanams ir panašiai. Pernai metais išgirtas žaidimų muzikos koncertas taip pat turės atskirą bilietą, kuris bus skirtas žaidimais nesidominčiai, tačiau muziką mylinčiai auditorijai.

Pirmieji, pigiausi bilietai jau prekyboje. Artėjant renginiui bilietai brangs. Bilietus platina „Tiketa“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais