Gamintojas: naujasis Rusijos tankas „Armata“ per brangus naudoti kare Ukrainoje

Maskva greičiausiai nenaudos savo naujojo kovos tanko T-14 „Armata“ kare Ukrainoje, nes ši sistema yra per brangi, pirmadienį pareiškė Rusijos valstybinės ginklų gamintojos vadovas, rašo businessinsider.com.
Tankas T-14 „Armata“
Tankas T-14 „Armata“ / Wikipedia.org nuotr.

„Naujasis T-14 „Armata“ yra daug pažangesnis ir funkcionalesnis už Rusijos turimų tankų arsenalą, tačiau jis yra per brangus, kad būtų naudojamas kare Ukrainoje“, – valstybinei naujienų agentūrai „Ria Novosti" sakė valstybinio ginkluotės holdingo „Rostec“ vadovas Sergejus Čemezovas.

Kai 2015 m. buvo pristatytas T-14 „Armata“, jis sukėlė kai kurių Vakarų analitikų susirūpinimą, kurie nuogąstavo, kad naujos kartos tankas gali konkuruoti su tokiomis NATO sistemomis kaip „M1 Abrams“, „Challenger 2“ ar „Leopard 2“, kurias Ukraina panaudojo kare prieš Rusijos pajėgas.

Didžiosios Britanijos gynybos ministerija 2023 m. pradžioje pareiškė, kad Rusija svarsto galimybę dislokuoti savo „Armatą“ Ukrainoje, tačiau, atsižvelgdama į problemas, pavadino tai „labai rizikingu sprendimu“. Didžioji Britanija teigė, kad tankai apsunkintų Rusijos logistikos grandinę, nes yra sunkesni ir didesni už kitus šarvuočius, ir pažymėjo, kad jie mūšio lauke gali būti nepatikimi.

Rusijos valstybinė žiniasklaida anksčiau teigė, kad jos tankai T-14 „Armata“ jau buvo dislokuoti Ukrainoje, tačiau Ukrainos žvalgyba atmetė šiuos teiginius – esą nematė nė vieno T-14.

S.Čemezovas naujienų agentūrai teigė, kad Rusijos armijai lengviau įsigyti senesnių T-90 – trečiosios kartos pagrindinių kovos tankų – nei Ukrainoje dislokuoti T-14.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis