Tokia informacija gauta iš dviejų konfidencialumą panorusių išlaikyti asmenų, žinančių artimiausius JAV kompanijos planus.
Būsimos planšetės ekrano įstrižainė turėtų siekti nuo 7 iki 8 colių, o pats produktas tiesiogiai konkuruos su „Amazon Kindle“ bei neseniai pristatytu „Google Nexus 7” planšetiniu kompiuteriu. Pastarieji taip pat pasižymi kompaktišku dizainu ir kainuoja apie 200 JAV dolerių.
Mažesnį ekraną turintis „iPad“ modelis parduotuvėse pasirodyti turėtų gruodžio mėnesį, prieš pat Kalėdas. Kokia bus „Apple“ produkto kaina, kol kas nėra žinoma.
Planšetinių kompiuterių rinkoje šiuo metu dominuoja „Apple“, kurios gaminamos „iPad“ planšetės užima 61 proc. pasaulinės šių įrenginių rinkos. Nepaisant to, tikimasi, kad kitais metais rinka augs iki 66,4 mln. JAV dolerių, rašoma leidinyje „The Telegraph“. Tai reikštų, kad joje yra vietos naujiems žaidėjams, o ir esami gali plėsti savo įtaką.
Būtent tuo užsiima didžiosios mobiliuosius įrenginius gaminančios korporacijos – be jau minėtos „Google“, rudenio viduryje ar žiemos pradžioje taip pat pasirodys ir „Microsoft“ planšetinis kompiuteris „Surface“, kuriame suksis tokiu pat metu pasirodysianti „Windows 8“ platforma.